No tuosta sukunimestä assosiaatio johonkin esineeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Panchito Pistolesista puuttuu se 8 kirjainta, kertokaa...
No tuosta sukunimestä assosiaatio johonkin esineeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Panchito Pistolesista puuttuu se 8 kirjainta, kertokaa...
Samoin se 7 -kirjainta, joka lähtee tappajasta? ..Alkuperäinen kirjoittaja saga:Mä en keksi sitä hiton kuningatarta.. Haluuko joku vääntää rautalangasta?
Alkaa e:llä ja järjestysnumero on 2 eli II roomalaisilla kirjotettuna. Väännänkö lankaa lisää?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Mä en keksi sitä hiton kuningatarta.. Haluuko joku vääntää rautalangasta?
daa, no teitenkin olipas taas...KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Taa:No tuosta sukunimestä assosiaatio johonkin esineeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Panchito Pistolesista puuttuu se 8 kirjainta, kertokaa...
ellu kakkonen hoollaAlkuperäinen kirjoittaja saga:Taa, mä muka kokeilin tuota jo... Tarvii koittaa uusiks.. Siis lisäilin niitä kirjaimiakin siihen jo. Argh!
Sellanen laulu kun Me ollaan piiip kaikki... Se 7 kirjaiminen. Se 11 kirjainta sisältää myös tämän sanan.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Multa puuttuu sarjamurhaajista se 6+6 sarjamurhaajan ja poliisin välistä, siitä lähtevä 11 ja siitä taas lähtevä 7, joka yhdistyy indiana jonesiin. Apuja?
Ei todellakaanAlkuperäinen kirjoittaja jantsku:Huomenta!
Enpä meinannu keretä mukaan ollenkaan. Ootteko jo loppusuoralla?
erittäin typerä sarja tuli telkast joku aika sit, huomaa että yhistyy sekä sarjamurhaaja ja poliisi!!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Multa puuttuu sarjamurhaajista se 6+6 sarjamurhaajan ja poliisin välistä, siitä lähtevä 11 ja siitä taas lähtevä 7, joka yhdistyy indiana jonesiin. Apuja?
Mistä tää Espoo, Vantaaa aukee?? Oliskos sulla enempää vihjettä siihen piirroshahmojen 4+3.. ?Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Onko jollain seuraavia:
Luu -> 5
Solisti -> 7
Hevonen 5 tai 9
Espoo -> 12 + 10 -> Vantaa
Koira 12 , 9
?
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja saga:Sellanen laulu kun Me ollaan piiip kaikki... Se 7 kirjaiminen. Se 11 kirjainta sisältää myös tämän sanan.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Multa puuttuu sarjamurhaajista se 6+6 sarjamurhaajan ja poliisin välistä, siitä lähtevä 11 ja siitä taas lähtevä 7, joka yhdistyy indiana jonesiin. Apuja?
6+6 on tv-sarjan päähahmo, jota esittää Michael C. Hall.
AAAAH, kiitos! Johan aukesAlkuperäinen kirjoittaja saga:Mistä tää Espoo, Vantaaa aukee?? Oliskos sulla enempää vihjettä siihen piirroshahmojen 4+3.. ?Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Onko jollain seuraavia:
Luu -> 5
Solisti -> 7
Hevonen 5 tai 9
Espoo -> 12 + 10 -> Vantaa
Koira 12 , 9
?
Ajattele luu englanniksi ja joku tv-sarja..
Alkuperäinen kirjoittaja saga:Kokeilin mä sillä 1+1+3:lla myös, mutta en keksinyt muuta kun yhden, joka ei käynyt. Vinkkaa lisää?
yhdysvaltalainen sarjamurhaaja, joka väitti murhanneensa noin 600 ihmistä vuosina 1975 - 1983Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:mikäs siihen sarjamurhaajan 5+3+5 vois tulla
WOHOO! Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:koira 9 on rahaa kaupungin kassaan
minä tyhmä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:yhdysvaltalainen sarjamurhaaja, joka väitti murhanneensa noin 600 ihmistä vuosina 1975 - 1983Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:mikäs siihen sarjamurhaajan 5+3+5 vois tulla