Uusi raskaus ku.n jälkeen ja ultra..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Oletteko päässeet neuvolan kautta varhaisultraan kunnalliselle puolelle, kun joka paikassa ainakin lukee että aina pitäisi ultrata rv 6+ jos edellinen raskaus ollut kohdunulkoinen, niin olettaisi että neuvolan kautta tuo hoidetaan?

Itse juuri saanut plussat testiin ja maanantaina heti soitan neuvolaan ja kysyn tästä, että pääsenhän parin vkon päästä katsomaan että pieni oikeassa paikassa.

Pelottaa todella paljon, enkä osaa iloita oikein ennenkuin sitten varmistuu että se on toivottavasti tällä kertaa oikeassa paikassa. Oireet ainakin erilaiset kuin ku.ssa ja plussankin sain aikasemmin.
 

Similar threads

Ä
Viestiä
6
Luettu
1K
M

Yhteistyössä