Uusi puoluegallup: persut on edelleen suurin puolue ja kannatus jatkaa kasvuaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No niinkö mä kuule kirjoitin?
Kannattaisko ottaa kakkulat nenänvarteen ja lukea (ajatuksen kanssa) uudelleen?
Uskon että kannatus on korkeampi, näihin kyselyihin ei kuitenkaan kysytä kuin pienen osan mielipide.
eli kaikkien kannatus on korkeampi? Sillee et puolueet saa 150% kannatuksen kun kaikki lasketaan yhteen?
Kerro toki siis mitä tarkoitit
 
Miten sä ton perustelet?
galluptuloksiin liittyy aina virhemarginaali joka toimii molempiin suuntiin, juurikin pienen otannan mukaan, ei virhemarginaali toimi vain toiseen suuntaan.
Miksi mun pitää perustella tätä asiaa?
ja joo tiedän virhemarginaalit ja sen miten luvut muuttuu suuntaan tai toiseen jahka ihmiset menee uurnille...toivottavasti virheitten ja demarien ja vasemmiston luvut laskee entisestään tuona aikana.
 
Useinkaan?
Useammin mokaillut kuin Trump vai?
Se miten lehdet Trumpista ovat kirjoittaneet ja edelleen kirjoittavat ei ole muuta kuin kiusaamista...kiusaamista harjoittavat samat tahot, jotka puhuvat sitä vastaan jatkuvasti. Outoa ja sairasta touhua.
Mä en niin hirveen tosissani luota median juttuihin hänestä, onhan hän yrittänyt niitä väitteitä oikoakin.
 
vierailija
Se miten lehdet Trumpista ovat kirjoittaneet ja edelleen kirjoittavat ei ole muuta kuin kiusaamista...kiusaamista harjoittavat samat tahot, jotka puhuvat sitä vastaan jatkuvasti. Outoa ja sairasta touhua.
Mä en niin hirveen tosissani luota median juttuihin hänestä, onhan hän yrittänyt niitä väitteitä oikoakin.
Kysyin Bidenin mokia, onko niitä useitakin?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä