Uusi parempi keskustelufoorumi!!! Löysin sen...

• Viestiketjun aloittaja erikoinen2
  • Ensimmäinen viesti
erikoinen2
Ei vilkkuvia mainoksia ja asiallista keskustelua. Tätä juuri haluan jatkossakin. Värien käyttökin hillittyä. Saa oman persoonallisen avatarin ja allekirjoituksenkin. Hyvä uusi foorumi tuo Vauvakuume(.)com/foorumi.

Suosittelen muillekin tutustumista!

taas tätä mainos skeidaa. vauva lehden sivulla oli nimimerkillä vauvakuume2. Kyseisen sivun käyttöehtoihin kuuluu, että toisia foorumeita ei heidän sivuillaan saa mainostaa ja ilmeisesti kyseisen foorumin moderaattorit mainostaa omaa palstaansa muilla palstoilla sen kun kerkiää ja esiintyvät muka vielä oikeina palstalaisina. NAurettavaa ja kaksinaismoralistista. Aika surkealta se vaikutti, kävin itse päivällä kattomassa. Melko huono saitti kun pitää yrittää huijaamalla ihmiset muilla foorumeilta varastaa.

Mie rekisteröidyin sinne eilen, mutta ei vieläkään oo tullut sitä viestiä, jonka jälkeen pystyisin kirjautumaan sisään.. eikä palaute-osio toimi.. harmittaa, ku tekisi mieli osallistua sielläkin keskusteluun..

sinne kyllä joillekin osioille pystyi kirjoittamaan ilman rekisteröitymstäkin. Minäkin siis kävin, mutta en tykännyt. oli tylsä, sekava, jotenkin vaikeakäyttöinen (sama foorumipohja on joillain muillakin foorumeilla, enkä tykkää niistäkään) teksti oli ainakin minun näytölläni pientä piperrystä.
jotenkin harmaata ja sekavaa.

toki saattaa tulla luettua joskus. mikset muuten linkittänyt osoitetta tänne, etkä muuallekaan?

ps.mua ei värit ja vilkkuvat mainokset häiritse, en edes huomaa koko mainoksia...

Yhteistyössä