Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:mikä sun vanhassa on vikana?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aeaekkoesetoen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:![]()
EIIIIIIII....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:![]()
EIIIIIIII....
![]()
Kannattaa tarkkailla tilannetta, ja faniklubin johdosta saattaa saada jopa palkankorotuksen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:jos haluat aloittaa uuden elämän puhtaalta pöydältä, vaihda, mutta jos haluat olla oma itsesi ja useammankin muistavan, älä vaihda!
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:jos haluat aloittaa uuden elämän puhtaalta pöydältä, vaihda, mutta jos haluat olla oma itsesi ja useammankin muistavan, älä vaihda!
Ei mua taalla kukaan oikeastaan varmaan muista muutenkaan, ja ma olen kyllastynyt.
Pitaisikohan alkaa ihan reilusti harmaaksi koko ajan. *pohtii naita syntyja syvia.*.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:minä vaikka en paljoa kenestäkään muista enkä mieleen paina, muistelen että sinä olet jossakin "maailmalla". Englannissako?
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:minä vaikka en paljoa kenestäkään muista enkä mieleen paina, muistelen että sinä olet jossakin "maailmalla". Englannissako?
Juu, sateisessa Englannissapa hyvinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita: