"uusi" Nightwish

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Enpä ois uskonut, mutta mä tosiaan pidän tosta musiikista... :D Vähän nyrppi alkuun se Tarjan poisjääminen, mutta mun mielestä toi uudempi on tosi kivan kuuloista. Toi Bye bye beautiful on ihan ykkönen B)

http://www.youtube.com/watch?v=7ZG4WqjZ-Mo

Jep, samaa mieltä täällä. En tykännyt vanhasta Nightwish:stä juurikaan, hyviä biisejä oli mutta en esim hankkinut yhtään levyä. Nyt olen ihan myyty ja taidampa ostaa uuden levynkin hyllyyni!

Alkuperäinen kirjoittaja Ruusunen:
Jep, samaa mieltä täällä. En tykännyt vanhasta Nightwish:stä juurikaan, hyviä biisejä oli mutta en esim hankkinut yhtään levyä. Nyt olen ihan myyty ja taidampa ostaa uuden levynkin hyllyyni!

Mä olen ollut nuorempana hirveä NW-fani, mutta sitten se jäi. Mutta kyllä mä siitä vanhasta yhä pidän jollain tapaa, vaan tosi harvoin kuuntelen. Tästä uudesta tykkään nyt tosi paljon :)

Minusta taas Nightwishista tuli tusinabändi Aneten myötä. Tarjan ääni teki siitä erityisen. Mutta moni varmaan tykkää enemmän Aneten äänestä kuin Tarjan, joten bändi voi saada nyt jopa uusia faneja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Minusta taas Nightwishista tuli tusinabändi Aneten myötä. Tarjan ääni teki siitä erityisen. Mutta moni varmaan tykkää enemmän Aneten äänestä kuin Tarjan, joten bändi voi saada nyt jopa uusia faneja.

Toi on ihan totta kyllä. Siksi mä olin alussa vähän periaatteesta sitä mieltä että "mä en kyllä tykkää" :D Mutta kuis ollakaan, ihan hyvältä toi kuulosti.

mä en tykännyt Tarjasta yhtään mutta tästä uudesta tykkään. levynkin ostin ja bändi on muuttanut ilmettään enemmän rokimmaksi mikä on hyvä kun ei muhun toi disneymetalli kolise.

mie tyrkkään itteni tähän joukkoon.en ennen tykänny yhtään nightwishistä,turunen ei vaan iskeny ollenkaan en vaan tykänny.nyt tää uusi tuleminen niin,VAU.ehoton suosikki on tää.
http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

Jepulis, kyllä uusi NW tykittää, koko DPP on ihan loistava! :D
Ekasta levystä tykkäsin kymmenen vuotta sit, nyt iski uudestaan. Sama Himin kanssa, tykkäsin ekasta levystä vuonna 97 ja nyt tää uus ihastuttaa taas :p

musta nightwishin ihan ensimmäiset levyt oli toosi hyviä..myöhemmät sitten eivät..janyt tämä "uusi" on parempi kun nightwish loppuaikoina..johan oli sekalainen sepustus :laugh:

Juu kyllä tykkään minäkin.
Vaikka Aneten ääni ei ole ehkä niin persoonallinen kuin Tarjalla, niin Holopaisen musiikki on se mikä jytisee muhun ihan kybällä :p B)

Yhteistyössä