Uusi miesystäväni ei anna minun muuttaa luokseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eronnut355
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eronnut355

Vieras
Erosin hiljattain avioliitosta toisen miehen takia, jonka kanssa nyt seurustelen. Olosuhteiden sanelemana en ole vielä löytänyt uutta asuntoa ja asun vielä ex mieheni kanssa samassa talossa. Juttu uuden miesystäväni kanssa on erittäinkin vakava (myös miehen mielestä!) ja haluaisinkin jo muuttaa hänen kanssaan asumaan. Miehellä on iso ja hyvä talo jonne voisin ihan hyvin mielestäni muuttaakkin. Mies ei kuitenkaan anna minun muuttaa sinne, koska hänen mielestään on meidän muka liian aikaista muuttaa yhteen! En ymmärrä miksi, molemmat olemme vakavissamme ja puhuneet jo alustavasti yhteisestä tulevaisuudestamme ja minäkin pääsisin minun ja ex mieheni yhteisestä kodista jo pois kun en jaksaisi katsella häntä enääb.
Miksei uusi miesystäväni tahdo yhteenmuuttoa kanssani, en ymmärrä. Molemmat olemme vakavissamme toistemme kanssa enkä näkisi mitään estettä yhteenmuutolle.

Erosin hiljattain avioliitosta toisen miehen takia, jonka kanssa nyt seurustelen. Olosuhteiden sanelemana en ole vielä löytänyt uutta asuntoa ja asun vielä ex mieheni kanssa samassa talossa. Juttu uuden miesystäväni kanssa on erittäinkin vakava (myös miehen mielestä!) ja haluaisinkin jo muuttaa hänen kanssaan asumaan. Miehellä on iso ja hyvä talo jonne voisin ihan hyvin mielestäni muuttaakkin. Mies ei kuitenkaan anna minun muuttaa sinne, koska hänen mielestään on meidän muka liian aikaista muuttaa yhteen! En ymmärrä miksi, molemmat olemme vakavissamme ja puhuneet jo alustavasti yhteisestä tulevaisuudestamme ja minäkin pääsisin minun ja ex mieheni yhteisestä kodista jo pois kun en jaksaisi katsella häntä enääb.
Miksei uusi miesystäväni tahdo yhteenmuuttoa kanssani, en ymmärrä. Molemmat olemme vakavissamme toistemme kanssa enkä näkisi mitään estettä yhteenmuutolle.
Kyllä mä taas sitä miestä ymmärrän, sitä paitsi ei se sullekaan hyvää välttämättä tee hypätä suoraan uuden miehen asuntoon ja elämään toisesta talosta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin - olet siis itse vakavissasi, mutta mies on vain seksin perässä.
Eikä ole, mies on oikeasti kiinnostunut minusta ja on vakavissaan kanssani. Hän iski silmänsä minuun vielä kun olin naimisissa ja minäkin annoin itseni kiinostua hänestä, kun aviomiestä ei tunutunut kiinnostavan minä eikä avioliittomme. En vain ymmärr äjos mies kerran on kanssani vakavissaan miksei hän anna minun muuttaa luokseen, tai edes etsiä kanssani uutta yhteistä kotia. Kun mitään validia estettä yhdessäasumisellemme ei mielestäni edes ole!

Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä miehet selittävät. Tarkoitan nyt siis tuota vakavissan oloa. Käytäntö on jo osoittanut, ettei se mies nyt niin kovin vakavissaan taida ollakaan suhteesi. Olet vain yksi hoito muiden joukossa.

Yksin asuvalla miehellä on monta useampi säätö samaan aikaan, eikä hän tietenkään halua luopua muista säädöistään sinun takiasi. Siksi on paljon kätevämpää jatkaa asumista erillään.

Kyllä mä taas sitä miestä ymmärrän, sitä paitsi ei se sullekaan hyvää välttämättä tee hypätä suoraan uuden miehen asuntoon ja elämään toisesta talosta.
Ja millähän perusteella. Molemmilla meistä kyllä on semmoinen tunne, että tästä voi kehittyä jotain suurta, en näe miksi pitkittää yhteenmuuttoa sen takia että minä satun vielä asumaan eksäni kanssa. Tämän lisäksi, tiedän lähipiirissäni parikin tapausta missä on muutettu uuden kanssa yhteen suoraan exän luota. Kyseiset suhteet ovat kestäneet nyt vuosia ja voivat paremmin kuin koskaan.

Ja millähän perusteella. Molemmilla meistä kyllä on semmoinen tunne, että tästä voi kehittyä jotain suurta, en näe miksi pitkittää yhteenmuuttoa sen takia että minä satun vielä asumaan eksäni kanssa. Tämän lisäksi, tiedän lähipiirissäni parikin tapausta missä on muutettu uuden kanssa yhteen suoraan exän luota. Kyseiset suhteet ovat kestäneet nyt vuosia ja voivat paremmin kuin koskaan.

Tossa sulla on se syy miks sä et voi vielä muuttaa, hän ei ole siihen valmis ja parisuhteessa tollaseen asiaan tarvitaan molempien täydellinen tahto.
Mies ei kuitenkaan anna minun muuttaa sinne, koska hänen mielestään on meidän muka liian aikaista muuttaa yhteen!

Nyt ehkä kannattaisi muuttaa omaan asuntoon ensin. Seurustella ihan rauhassa ja katsoa, että tuleeko siitä suhteesta mitään.

Mikä kiire hypätä yhdestä suhteesta toiseen?

Onko lapsia tämän ex-aviomiehen kanssa?
On tässä jo katsottu mielestäni tarpeeksi kun aloimme tapailla uuden miehen kanssa ja emotionaalisesti sitoutua vielä minun naimissa ollessani. Ikääkin kun on jo päälle kolmenkymmenen ja suhde kokemusta on,, kyllä minä ainakin tiedän ja mies myös että tässä se nyt on se loppuelämän suhde. Siispä miksi ihmeessä pitäisi "seurustella rauhassa jakatsoa että tuleeko suhteesta mitään" ja odottaa, kun odottaminen on turhaa? Exän kanssa ei ole lapsia, onneksi. Olisi halunnut minun kanssani mutta onneksi en suostunut tekemään.

Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä miehet selittävät. Tarkoitan nyt siis tuota vakavissan oloa. Käytäntö on jo osoittanut, ettei se mies nyt niin kovin vakavissaan taida ollakaan suhteesi. Olet vain yksi hoito muiden joukossa.

Yksin asuvalla miehellä on monta useampi säätö samaan aikaan, eikä hän tietenkään halua luopua muista säädöistään sinun takiasi. Siksi on paljon kätevämpää jatkaa asumista erillään.
Eii miehellä mitään muita hoitoja ole, sovittiin aika pian kun alettiin tapailla että mies jättää muut hoidot ja minä jäätän aviomieheni. Luotan mieheen ihan täysin, häneen sentään voin luottaa toisinkuin exääni.

On tässä jo katsottu mielestäni tarpeeksi kun aloimme tapailla uuden miehen kanssa ja emotionaalisesti sitoutua vielä minun naimissa ollessani. Ikääkin kun on jo päälle kolmenkymmenen ja suhde kokemusta on,, kyllä minä ainakin tiedän ja mies myös että tässä se nyt on se loppuelämän suhde. Siispä miksi ihmeessä pitäisi "seurustella rauhassa jakatsoa että tuleeko suhteesta mitään" ja odottaa, kun odottaminen on turhaa? Exän kanssa ei ole lapsia, onneksi. Olisi halunnut minun kanssani mutta onneksi en suostunut tekemään.
Sori nyt vaan, mutta kai sinä siitä ex-miehestäsikin ajattelit, että se on nyt tässä. Tämä on se loppuelämän suhde.

Ihan hyvä asua hetki ihan itsekseenkin.

Kauanko olette seurustelleet?

Mies ilmeisesti kokee, että tutkitaan ennen kuin hutkitaan...?
Mun mielestä fiksu mies!
Miksi muka ihan hyvä asua hetki itsekseen jos muutenkin vieetää melkein kaiken ajan yhdessä, ihan kuten minä ja miesystäväni? Olen minä jo elämässäni muutenkin asunut itsekseni vuosia joten sinänsä pärjäisin kyllä yksin mutten näe yksinasumisesa mitään järkeä kun kaikki aika menee kuitenkin miehen kanssa. Virallisesti alettiin seurustella pari päivää sen jälkeen kun kerroin eroavani ex aviomiehestäni, eli muutama viikko sitten. Sitä ennen kyllä ollaan tapailtu ja vietetty aika tiiviisti yhdessä sellaset puolitoistakuuukautta.

Ihana eksä sinulla kun antaa asua vielä saman katon alla vaikka tuli avioero toisen miehen takia jota tälläkin hetkellä tapailet.:love: Moni mies olisi heittänyt naisensa tuossa tilanteessa jo ulos asunnosta.

Sori nyt vaan, mutta kai sinä siitä ex-miehestäsikin ajattelit, että se on nyt tässä. Tämä on se loppuelämän suhde.
Niinhän minä ajattelinkin mutta minkäs teet kun mieheltä loppuu parin aviovuoden jälkeen kiinnostus avioliittoamme kohtaan ja hän alkaa sekoilla, jättää minua huomioimatta jne. Yritin kyllä pelastaa liittoamme vielä ja kituutella liitossa mutta eipä miestä edelleenkään kiinostanut, joten ei minuakaan sitten kiinnostanut enää olla huoonssa liitossa.

Ihana eksä sinulla kun antaa asua vielä saman katon alla vaikka tuli avioero toisen miehen takia jota tälläkin hetkellä tapailet.:love: Moni mies olisi heittänyt naisensa tuossa tilanteessa jo ulos asunnosta.
Eipä eksä taida tietää että erosin toisen miehen takia, en kertonut hänelle että olemme jo tapailleet kun ilmoitin erosta. Ja muutenkin en edes tuntenut oloani hyväksi avioliitossa exäni kanssa joten luulisi exän tajuavan että se on syy miksi halusin lopettaa liiton. Eipä mies kumma kyllä ole minua mihinkään täältä heittänyt eikä kyllä voisikaan, minä kun vielä omistan exän ja minun yhteisestä asunnosta puolet. Tuntuupa hän olevan aika haluton laittamaan tätä myyntiin.

Onhan tuo ihan kohtuutonta, kyllä jokaisen pitäisi saada halutessaan muuttaa toisen kotiin asumaan!
Voisko Euroopan ihmisoikeustuomioistuin auttaa?

• Tykkää
Reactions: Kissmett ja 0roosa0
Olette tapailleet puoltoista kuukautta? ja nyt pitäisi päästä saman katon alle asumaan? en yhtään ihmettele ettei uus mies halua sinua sinne kun nythän et osaa edes lähteä edellisen suhteen kämpästä pois. sinnehän sinä jäisit vaikka mies löytäisi uuden hoidon

Hahhah! Miehenä voin kertoa että tuosta jutusta ei tuu mitään koska itsekin kokisin jo valloittaneeni varatun ja pim... riittää. Ei jatkoon! Sori vaan, men's logic..

Yhteistyössä