Uusi miesystävä kyselee seksistä ja siitä mitä haluan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujo nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujo nainen

Vieras
Eli on kohtuu uudessa parisuhteessa, olemma molemmat siis noin 40-vuotiaita.
Uusi miesystävä ottaa tarpeeni hienosti huomioon, joka saralla. Myös seksin. En ole tähän tottunut, koska ex-mieheni välitti vain omasta saamisestaan...
Nykyinen mies siis haluaa tietää mitä haluan ja miten ja millaista seksiä. Olemme toki kokeilleet eri asentoja ja olen hänelle kertonut mikä tuntuu hyvälle. Mutta edelleen hän haluaa tietää lisää. Minua hieman ujostuttaa ja ahdistaakin, en osaa vastata hänelle. Kun en itsekään tiedä mitä haluan. Kun olen joutunut tyytymään huonoon seksiin tähän saakka, niin en tiedä mitä voisin pyytää.
Tuntuu tyhmälle kun en osaa vastata. Joku kavereistani sanoi, että kyllä naisen pitää tietää mitä hän haluaa. Mutta kun en tiedä. Kun olen ollut supertyytyväinen tähän asti, entiseen verrattuna olen saanut kaikkea monin verroin...
Mitä nyt pitäisi vastata tälle miehelle, hänelle kun on niin tärkeää että hän saa tyydytettyä minut.

Aika surullista, jos 40 (!!!!) vuotias ihminen ei vielä tiedä mistä tykkää. Sano suoraan että et tiedä, mutta kokeillaan kaikkea mitä mies haluaa ja sitten voit jälkikäteen kertoa oliko juuri se homma kivaa vai ei.

Mutta itse en kyllä enää tuon ikäistä jaksaisi alkaa opettaa. Jos ei tohon ikään ole seksistä kiinnostunut sen vertaa että ajattelisi mistä tykkää, niin ei se kovin kummoista lupaa tulevaisuuteenkaan. Seksi joko kiinnostaa tai ei, ja harvoin näiden ääripäät sopii parisuhteeseen. Ja se ei ole tekosyy että exäsi oli itsekäs - jokainen voi silti käyttää mielikuvitustaan, ja lisäksi ihminen jolle seksi on tärkeää, ei olisi tuollaisessa suhteessa pitkään viihtynyt. Ts seksi ei ole sinulle tärkeää, eikä se sinänsä ole huono asia - todennäköisesti et vaan sovi yhteen ihmisen kanssa jolle se on.

No johan oli vastaus tuolla edellisellä!
Mun mielestä on aika luonnollista, että jos on saanut vain huonoa seksiä kumppaniltaan, ei edes tiedä, mitä kaikkea on tarjolla :) Komppaan tuota ekaa vastaajaa, sano vain miesystävällesi, että kokeillaan kaikkea kivaa.. luulisin hänen olevan vain mielissään siitä, että saa sinut kokemaan ennennäkemätöntä hyvää!

Nyt hän on asia niin, että eksi tämän uuden miehen kanssa kiinnostaa ja kovasti! Hän on saanut haluni heräämään ihan uudele tasolle. Entisen miehen kanssa haluja ei ollut. siksi, että hän tyydytti vain itsensä, ei ajatellut minua. Lisäksi suhteessa oli väkivaltaa jne. Mutta ei siitä enempää.

Nyt siis on haluja, kovastikin. Mutta kun on niin kauan ollut ja tyytynyt siihen samaan, niin en tiedä mitä voisin pyytää ja haluta.

Siis miten niin et tiedä? Suuseksiä, anaalia, leluja, roolileikkejä, hierontaa, hellyyttä, tuhmien puhumista, kauniisti puhumista ja kehumista, sormettamista, yhdyntää, yhdyntää eri asennoissa, sormetusta eri asennoissa, asuja, eri paikkoja, laukeamista päälle, sisälle, suuhun, kovempia otteita, hellempiä otteita, naaman päälle istumista, vaihtelua, alistumista, alistamista, nöyryytystä, täydellistä palvelua jne jne jne..

Minä epäilisin hieman, että miehellä on joku oma fetissi tai kiinnostuksenkohde ja yrittää kauttarantain (huonolla) tavalla selvittää voisiko sinua kiinnostaa. Tai sitten yrittää niin vimmatusti korjata sen sinulle tehdyn kamalan vääryyden, että into suuntautuu hieman omituisesti tuohon jankkaamiseen kun onhan sitä nyt oikeasti hei vaikea uskoa, ettei aikuinen vain tiedä. Puhu avoimesti, kokeile iloisella mielellä ja tutkiskele sitä omaa seksuaalisuuttasi ja ehdottomasti suosittelen myös itsetyydytystä, se on terapeuttista, usko mua. Yleensä kaikila vähänkään avomielisimmillä löytyy joku oma juttu tai intressi, joka on ylitse muiden, joko ihan tavanomainen tai erikoisempi, väliäkö sillä kun kivaa on. Minä itsekin en huonossa suhteessa eläessä voinut kuin tukahduttaa itseni ja vasta avioliiton jälkeen (hyvän miehen kanssa siis) tajusin mitä itse haluan ja suorastaan tarvitsen, vaikka se olisi koko ajan kai ollut vähän nähtävissä.

Tuota öööö, jos mies on oikeasti taitava, pitää hänen kyllä osata lukea sinua ja tulkita sen pohjalta, mistä pidät. Kummasti oikein asiat tehtynä naisesta näkee heti pitääkö vai ei. Sanoisin että tämä uusi mies on yhtä tumpelo kuin vanha, eri tavalla vain.

Vastaat, että olet tyytyväinen ja että kerrot sitten jos mieleesi tulee joitain toiveita. Ei sinun väen väkisin tarvitse ruveta keksimään tarpeita. Mies nyt vaan on hanakka. Pidemmän päälle tuollainen seksikeskeisyys saattaa alkaa ärsyttää.

[QUOTE="osmo";30848790]Vastaat, että olet tyytyväinen ja että kerrot sitten jos mieleesi tulee joitain toiveita. Ei sinun väen väkisin tarvitse ruveta keksimään tarpeita. Mies nyt vaan on hanakka. Pidemmän päälle tuollainen seksikeskeisyys saattaa alkaa ärsyttää.[/QUOTE]

Juuri niin!

Jätä se sika!

Mieti, onko jotain sellaista mitä et missään tapauksessa halua kokeilla. Ja kerrot niistä miehelle. Muuten sanot olevasi avoin kaikelle.

Yhdessä tekemällä löydätte kyllä ne jutut, jotka tuottavat molemmille nautintoa.
Onnea parisuhteeseen =)

Kiva, että olet löytänyt nyt hyvän parisuhteen. Omasta mielestäni seksistä puhuminen on kyllä jollakin tapaa vaivaannuttavaa emmekä oman mieheni kanssa kysele (tai tivaa??) noin suoraan mitä haluamme!! En siis sano ikinä, esim, että "haluaisin tänään suuseksiä/takaapäin/sormettamista...tmv." vaan asiat aina johtaa ikään kuin itsestään johonkin..näin suhteessa säilyy tietty kipinä ....eli sanot vaan miehelle, että olet tyytyväinen, jos kerran olet...

Voisikos olla niin, että mies toivoo sinun kysyvän vastaavaa häneltä? Että hänellä kytee jokin toive mielessä- mutta ei viitsi sitä pamauttaa julki.. Jatkaa kyselyä kun ehkä toivoo kuulevansa saman toiveen sinulta. Ehkä tätä aihepiiriä olisi helpompi lähestyä niin, että sen sijaan että kysellään mitä toinen haluaa, ja onko vielä jotain, entä vielä jotain (aika moni kuitenkin tykkää vaihtelevasti perusseksin eri muodoista) keskustelisitte seksistä ylipäätään. Ihan arkisessa tilanteessa esim. telkkaria katsellessa, voisi kysäistä niin ettei tarvitse toista silmiin katsoa, että " mikä olis ihan ehdottomasti Ei Kiinnosta kategoriassa seksin suhteen" Kun toinen vastaa, voi aiheesta keskustella,, Entäpä mikä on hurjinta mitä voisit kuvitella tekeväsi? Mitä mieltä olet sitomisesta, tai anaaliseksistä tai piiskaleikeistä jne. Näiden puheiden ei ole tarkoitus tai ainakaan niiden ei ole pakko johtaa mihinkään- mutta näin voidaan helposti kartoittaa vähän toisen ajatuksia asioista. Vaikka toinen tykkäisi/kiihottuisikin vähän erikoisemmista jutuista, ei se tarkoita sitä että niitä olisi pakko lähteä toteuttamaan jos itseä ei yhtään nappaa. Eikä se myöskään tarkoita, etteikö toinen voisi olla muuten ihan tavallinen mies tai nainen ja arjessa hyvä kumppani sekä nauttia siitä "tavallisestakin" seksistä, vaikka kiihottuisikin esim dildosta pyllyssä tai pienestä piiskaamisesta :). Me ihmiset ollaan onneksi niin moniulotteisia. Ei allekirjoittaneestakaan kaupan kassajonossa varmaan arvaisi että mitä kaikkea hurjaa siellä makkarissa miehen kanssa tapahtuu.

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Juuri noin, mitä Blondi misu kirjoitti. Luultavasti mies haluaa kartoitta myös hieman erilaisia seksuaalisuuden toteuttamistapoja ja kenties haluaisi kertoa mistä itse pitää.

Ja kannattaa unohtaa häveliäisyys ja alkaa ottamaan selvää. Mä tunnen turhan monta vanhempaa miestä joilla on sivusuhteena alistuva nainen tai jotka maksavat säännöllisesti dominoivalle naiselle alistamisesta. -Ihan vaan siksi kun eivät edes uskalla kysyä vaimoiltaan voisiko näitä kiinnostaa roolileikit!

Yhteistyössä