uusi mies liianko nopeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
erosin exästä viime toukokuussa, huhtikuussa muutimme erilleen. nyt ex, hänen sukunsa ja oma äitini ovat sitä mieltä että olen löytänyt uuden miehen "liian" nopeasti. tätä uutta miestä en ole vielä edes tavannut ja olemme netissä jutelleet kaksi kuukautta. hän on nyt tulossa tapaamaan minua ja katsotaan roihuaako rakkaus livenäkin...
eroa tein exästä noin kolme vuotta ja neljä vuotta olimme yhdessä. monasti tännekkin valittelin kuinka miestä kiinostaa kaverit ja kalja enemmän kuin minun seura, joten sellainen jamppa oli kyseessä. lapsen myötä päätin että nyt riitti ison vauvan paapominen. ja siinä se oli.

haluan puolueettoman mielipiteen että olenko nyt muka edennyt liian nopeasti..

no ensinnäkin a. miksi tästä uudesta miehestä tietää ex mies, saatikka hänen sukunsa. eikö tuo ole sinun asiasi? tai sinun äitisikään..? mä en ainakaan haluaisi hehkuttaa asioita, mitkä saattaa hetkessä kaatua ja olla histosriaa.

parhaan ajan uuden löytämiselle tiedät sinä itse. minä tapasin uuden miehen oikeastaan HETI kun olimme eronneet ja mikäs siinä kahvitella/tapailla uutta miestä, ei siinä vielä olla naimisiin kuitenkaan menossa.. tänä uusi mies, nykyinen mieheni tapasi lapseni / sukuni tms vasta 6kk tapailun jälkeen kun todella näin että suhteella voisi olla tulevaisuutta..

Höpö höpö!
Ei ole liian nopeaa!! Nythän on jo lokakuu!!! Missä maailmoissa ne muut elää :D
Itselläni on parikin pitkää suhdetta joista erotessa uuden löysin melkein heti (3kk) ja nykyisen miehen löysin heti erotessani kun sain lohtua ja olkapään häneltä eroa tehdessäni.

Munkin mielestä huvittavinta kuviossa on se, että exä ja muutkin tietävät jo etukäteen tyypistä, jota et vielä ole edes tavannut. Sinuna en kertoisi asioista noin avoimesti. Olisin kertonut läheisille (kuuluvatko ex ja hänen sukunsa niihin?!) vasta sitten, jos/kun asiat vakiintuvat tuon uuden miehen kanssa.

Jos et ole vielä edes tavannut tätä uutta miestä niin miten ihmeessä ex ja ex-anoppi edes tietää sen olemassaolosta? Et kai sinä niille enää elämästäsi raportoi? Eikä asia niille kuulu.

meillä on siis 9kk lapsi ja jouduin lopulta exälle kertomaan uudesta miehestä syystä että koitin sopia itselleni vapaata viikonloppua, oli pakko siis kertoa miksi halusin vaihtaa viikonloppua exän kanssa. laspi siis hänellä jokatoinen vkonloppu. en varmaan muuten olis ees viel kertonutkaan. juurikin siksi että ku ei voi tietää tuleeko mitään tän uuden kans. exä sitten menny päivittelemään koko suvulleen joka minua kyllä riepoo.. mut en jaksa showta laittaa pystyyn.

Itse tein eroa noin 5 vuotta ja itse asiassa lopullinen päätös syntyi kun ihastuin palavasti yhteen mieheen ja vietimme yön yhdessä. En tavannut häntä pitkään aikaan sen jälkeen mutta avioeron panimme vireille ja nyt on uusi koti molemmilla. Tämä mieskin on kuvioissa mukana mutta tapailemme harvakseltaan, se sopii sekä hänelle että minulle. Kukaan perheessä ei tiedä tästä uudesta suhteesta eikä saakaan tietää, ehkä sitten kun ero on lopullinen. Olimme yhdessä ex mieheni kanssa 14 vuotta josta tosiaan ainakin 5 oli liikaa...

Joillekin tuo aika ei ole liian nopeasti, joillekin on. Itselleni olisi liian nopeasti jo oman lapseni tähden, joka tarvitsee paljon aikaa uusissa tilanteissa. Jos sinä ja lapsesi olette valmiita ottamaan uuden ihmisen elämäänne niin silloin se ei ole liian nopeasti.

[QUOTE="vieras";22212233]No se oli sitten kyllä ihan oma syy. Olisit vaan sanonut, että sulla on menoa.[/QUOTE]

juu en täs ketää syyttelekkään. tää uus mies oli vaan tulos alunperin sinä viikonloppuna ja exä ei suostunut yhteistyöhön ellen kerro mikä on niin tärkeetä et haluun vaihtaa.

Sitä en kyllä ymmärrä että lapset eivät tulisi etusijalle erotessa. Eli minä ainakin hoidan työni, lapset ja harrastukset ensin. Miesystävääni tapailen omalla ajallani sillon kun se sattuu hänelle ja minulle sopimaan. Joskus menee jopa 4 vkoa tapaamisten välillä juuri tästä syystä.

Joo mäkään en ymmärrä miks tuo uus mies ei voinu tulla ekaa kertaa sua tapaamaan sun vapaana viikonloppuna.. Niitä kun on joka toinen viikonloppu ja viestittelykin kestäny jo noin kauan niin kai se olis voinu kestää vielä yhen viikon pidempään. Miksi sun piti alkaa tekee erikoisjärjestelyjä? Ja mie en ymmärrä tuota uudesta miehestä toitottelua varsinkaan kun et vielä ees tiiä mikä sua odottaa vaikka niin ihana olis netissä.. Ei tuo liian nopeeta toimintaa mutta ajattelematonta toimintaa sulta ja siks nyt "kärsit" siitä...