Uusi mahdollisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Andrine harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Andrine harmaana

Vieras
Kirjautumisessa hæikk'', joten oon tænææn harmaa Andrine.

Ei mun kæmppæ hausta tullut mitææn. Pæætettiin ukon kanssa yrittææ uudelleen. Eli uusi mahdollisuus ukolle yrittææ enemmæn suhteessa. Aattelin, ett pitææhæn kaikille suoda se "vielæ yksi mahdollisuus". En tiedæ, oliko kovin viisasta, mutta yritetææn...
Ukkohan ilostu:"Nyt ei enææ oo mulla niin raskasta..." Entæ minæ sitte? Mun mielestæ meidæn tilanne ei oo muuttunut mihinkææn suuntaa. Mieheni on vaan uskaltautunut enemmæn koskea muhun. Mulla vaan tuli semmonen kæsitys, ett mun pitæis tæssæ kaiken jælkeen olla heti valmis pussaileemaan ja halimaan ja olla "onnellinen". Mutta ei se vaan tunuu missææn En suostu hyvæilyihin ja pussaan "pakosta". Mun mielestæ suhteemme tallaa paikoillaan.
Mulla on niin tyhjæ olo. En tiedæ enææ, mitæ mun pitæis aatella.
Meillæ ei puhuta vakavista asioista. Jætkæ kuvittelee, ett kaikki on unohdettu ja haudattu. Ja tæstæ mukamas pitæis jatkaa.Enpæ tiedæ.
Æsken mieheni kertoi, ett visvasyylæ on tullut takas. Yli puol vuotta sitte ollaan "rakasteltu". Ja silloin oli hoidattanut visvan pois. Mulla ei ollut.Kyllæhæn mæ tiedæ, ettei visva oo væltæmættæ tarttunut toiselta, mutte enpæ usko.
Anteeksi sekava teksti, mutta hyvin kuvaa mun olotilaa just nyt.

Keskustelkaa vielä kerran asioista ihan rauhassa,älkää antako asioiden vaan mennä.Muuten olette kohta taas samassa jamassa.Toi visvasyylä juttu,miten se voi uusiutua jos sulla ei sitä ole.. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2004 klo 00:08 Andrine harmaana kirjoitti:
Kirjautumisessa hæikk'', joten oon tænææn harmaa Andrine.

Ei mun kæmppæ hausta tullut mitææn. Pæætettiin ukon kanssa yrittææ uudelleen. Eli uusi mahdollisuus ukolle yrittææ enemmæn suhteessa. Aattelin, ett pitææhæn kaikille suoda se "vielæ yksi mahdollisuus". En tiedæ, oliko kovin viisasta, mutta yritetææn...
Ukkohan ilostu:"Nyt ei enææ oo mulla niin raskasta..." Entæ minæ sitte? Mun mielestæ meidæn tilanne ei oo muuttunut mihinkææn suuntaa. Mieheni on vaan uskaltautunut enemmæn koskea muhun. Mulla vaan tuli semmonen kæsitys, ett mun pitæis tæssæ kaiken jælkeen olla heti valmis pussaileemaan ja halimaan ja olla "onnellinen". Mutta ei se vaan tunuu missææn En suostu hyvæilyihin ja pussaan "pakosta". Mun mielestæ suhteemme tallaa paikoillaan.
Mulla on niin tyhjæ olo. En tiedæ enææ, mitæ mun pitæis aatella.
Meillæ ei puhuta vakavista asioista. Jætkæ kuvittelee, ett kaikki on unohdettu ja haudattu. Ja tæstæ mukamas pitæis jatkaa.Enpæ tiedæ.
Æsken mieheni kertoi, ett visvasyylæ on tullut takas. Yli puol vuotta sitte ollaan "rakasteltu". Ja silloin oli hoidattanut visvan pois. Mulla ei ollut.Kyllæhæn mæ tiedæ, ettei visva oo væltæmættæ tarttunut toiselta, mutte enpæ usko.
Anteeksi sekava teksti, mutta hyvin kuvaa mun olotilaa just nyt.
Tuosta visvasyylästä,se voi olla elimistössä vuosiakusia ja puhjeta aina uudelleen.Mun ystävällä on ollut se jo yli 10 vuotta ja aina uudelleen pomppaa esiin.On sitten todella riesa kun sen kerran saa.
Tuosta teidän suhteesta on vaikea sanoa mitään mutta omasta suhteesta sen verran että uudelleen yritettiin mutta ei siitä mitään tullut.Ne kuolleet tunteet kun ei heränneet mussa enää.Nyt erosta kulunut kohta 8kk ja olen tosi iloinen ratkaisustani.

Kyllæhæn mæ tiedæn, ett visva tarttuu muualtaki kuin yhdynnæssæ ja se uusiutuu helposti. Mutta mun pæækoppa haluaa uskoa toista. Oispahan helpompi læhteæ suhteesta.
Ja miten puhua, ku toisella kiinosta keskustella, enkæ yksin jaksais koko ajan yrittææ keskustella. Oon kirjottanut kirjeen ja "keskustellaan tekstareiden vælityksellæ, mutta ei sekææn auta.
Yritæn kovasti saada tunteeni oikeaan jærjestykseen, ett tietæisin ja jaksaisin tehdæ sen viimeisen pæætøksen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2004 klo 10:35 Andrine harmaana kirjoitti:
Kyllæhæn mæ tiedæn, ett visva tarttuu muualtaki kuin yhdynnæssæ ja se uusiutuu helposti. Mutta mun pæækoppa haluaa uskoa toista. Oispahan helpompi læhteæ suhteesta.
Ja miten puhua, ku toisella kiinosta keskustella, enkæ yksin jaksais koko ajan yrittææ keskustella. Oon kirjottanut kirjeen ja "keskustellaan tekstareiden vælityksellæ, mutta ei sekææn auta.
Yritæn kovasti saada tunteeni oikeaan jærjestykseen, ett tietæisin ja jaksaisin tehdæ sen viimeisen pæætøksen.
Meillä kaatui suhde siihen ettei mies halunnutkaan yrittää ja kaikki mistä puhuttiin otti nalkutuksena ja #&%£$!*.Mistään ei ikinä puhuttu.Yksin kun ei voi parisuhdetta ylläpitää,kaksi siihen yrittämiseen tarvitaan.Mulla on nyt sellanen vaihe päällä eron jälkeen että vihaan itseäni sen vuoksi etten lähtenyt aikaisemmin.

Yhteistyössä