Uusi lasten merkkivaateliike Turussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliviaa ja Oskaria kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Skanssiin tulee myös mm. Jesper&Jonathan vai mikä se nyt oli?
Ja varmaan muitakin liikkeitä...
Mä en millään malta odottaa et tulee taas yksi jättikeskus missä kuluttaa aikaa silloin tällöin :D

Skanssi valmistuu huhtikuussa 2009

Vuokralaisiksi on tulossa muodin puolelta muun muassa Aleksi 13, Bag Stage, Benetton, Blend, Bianco Footwear, Bobo, Click Shoes, Clips, Dressmann, H&M, Jack & Jones, Jesper Junior, K-kenkä, KappAhl, Kicks, Lindex, Luhta Sports Wear, Lui e Lei, Marimekko, Mekka, NP Myymälä, Name it, Polarn O. Pyret, Ril's, Selected, Seppälä, Spirit Store, Tapas, Vero Moda ja Vila

Ravintolamaailmaan ovat tulossa muun muassa Aschan, Cafe Brahe, China & Thai Palace, Classic Pizza, Golden Rax Pizzabuffet, Martina, Rolls, Subway, Sushigalleria Len's ja Wayne's Coffee.

Myymälän Skanssiin avaavat myös Alko, Eve, Faunatar, Hallbergs, Instrumentarium, Kultajousi, Leonidas, Life, Nissen, Nova Apteekki, Pentik, R-Kioski, Rustica Room, Salon West Hair, SOL Pesulapalvelut, Stockmann Beauty, Suomalainen Kirjakauppa, Tietoasema, Tiimari, Tilt, Top-Sport ja Täyspotti. Hypermarkettina Skanssissa tulee toimimaan K-citymarket.

Ihanaa :P

Juu, suht lähellä kupittaan cittaria, mut on sinne matkaa kumminkin.
Ainakin toi ravintolalista on kyllä suurimmalta osalta eri, ja on noissa kaupoissakin eroa, vaikka tottakai monta samaa löytyykin.
Mun mielestä aika sopiva paketti.
Sen verran erilainen kuin mylly, että tulee varmaan jonkin verran sinne asti ajeltua (meillä siis mylly lähempänä).

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Ja varmaan muitakin liikkeitä...
Mä en millään malta odottaa et tulee taas yksi jättikeskus missä kuluttaa aikaa silloin tällöin :D

Kuten myös :D
Sitten mun ei enää tarvitse lähteä kovinkaan kauas pääsemään rahoistani eroon :xmas:

no on jo aikakin saada vaatekauppoja tälle puolen kaupunkia eli mun kotimatkan varrelle! Keskikaupungille en mee omalla autolla ellei ole tyystin pakko (ja kiitos Louhiluolasta, se on loistokeksintö! Nimenomaan juuri siksi, että sinne pääsee "takakautta" helsingintieltä eikä tarvii mennä kikkailemaan ruuhkaan ja valoihin.

Louhi on kyllä keskustassa asioinnin pelastus :) miehen kanssa ajetaan melkein aina kaupungilla käydessä sinne. Tosin eipä tuolla keskustassa tulekaan käytyä kovin usein. Mieluummin käy myllyssä, kun on ilmainen parkki ja aina on löytynyt tilaa. Kauppojakin on tarpeeksi omaan tarpeeseen.
Nyt kun tulee Skanssi, niin on vielä enemmän valinnanvaraa :D
Länsikeskus on muuten ok, mutta ei jaksa rampata monen eri kaupan väliä ulkokautta...vaikka siellä sitten taas on aivan eri kaupat (tosin ei niin paljoa pikkuliikkeitä) kuin myllyssä.

Yhteistyössä