Uusi kuvapino, itsestä siis, rohkenen aloittaa, kun oon saanu kuvastani niin kivaa palautetta =)

Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja ari-zona:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja ari-zona:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oi, kiitos kohteliaisuudesta :saint:
No näinpäs kuvan, kerrankin! Nopea luonneanalyysi kuvan perusteella: rauhallinen, turvallinen, puhuu vähän mutta asiaa, itkuherkkä, suuttuessa vaarallinen...? :saint:
Muuten osu ihan nappiin mutta itku herkkä en ole :xmas:
mä haluun kans luenneanalyysin....

Sähäkkä jokapaikan höylä, haaveilija, ilahtuu tyttömäisen paljon kaikesta bling-blingistä, rakastuu mieheensä aina uudelleen...? :xmas:
:heart: kiitos....se on nyt profiilissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja ari-zona:
Muuten osu ihan nappiin mutta itku herkkä en ole :xmas:
Juu, milloimpa te miehet itkuherkkiä olisittekaan. :whistle:
:attn: Nyt lähdetään väärille raiteille! :attn:

:D
Mun mielestä itkevä mies on ehkä maailman herkin näky, itku kunniaan! :attn:
Siksipä en ymmärrä miksi mun sisko nauroi kaksi päivää kun katsoi mun kanssa dokkarin "Melko kallista paskaa" (tai jotain sinnepäin) jossa pääosassa ollut mies kertoi masentuvansa ja "Sit mie alan aina itkeskelemään" :eek: Mä en ollut kuullut mitään noin ihanaa pitkiin aikoihin kuin että mies sanoi alkavansa itkeskelemään :heart: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mäkin haluaisin pika luonne analyysin, kuvia on siellä täällä eri ketjuissa, ja rohviilissa myös :)
Nyt mua häiritsee, että katsoin sun profiilin vaikka muistinkin miltä näytät, meinasin nimittäin just kirjoittaa että olet perheen tukipilari ja turvatyyny, susta tulee mieleen jotenkin Tuula Amberlan "Lulu", erityisesti se "...hän rokkia rakastaa ja öisiä katuja..." Näytät tietoisesti vähän kovemmalta kuin olet, itsesuojeluvaistosi on äidinvaistosi jälkeen seuraavaksi vahvin. En haluaisi olla lähellä kun suutut mutta luoksesi voisin tulla jos minulle on suututtu :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
tukipilari ja turvatyyny
Nää EI VOI OLLA TOTTA, koska ei voi olla samaan aikaan tukipilari ja tyyny. Mä epäilen, että Anana on HUIJARI!
Höpön löpön, mä en huijaa, mulla on vaan huono ulosanti! Pilari kannattelee tornia, tyyny suojaa ulkoisilta töyssyiltä. Got it? :D

Venaas kun käyn katsomassa vielä sun kuvan niin lähtee sustakin pari lausetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mäkin haluaisin pika luonne analyysin, kuvia on siellä täällä eri ketjuissa, ja rohviilissa myös :)
Nyt mua häiritsee, että katsoin sun profiilin vaikka muistinkin miltä näytät, meinasin nimittäin just kirjoittaa että olet perheen tukipilari ja turvatyyny, susta tulee mieleen jotenkin Tuula Amberlan "Lulu", erityisesti se "...hän rokkia rakastaa ja öisiä katuja..." Näytät tietoisesti vähän kovemmalta kuin olet, itsesuojeluvaistosi on äidinvaistosi jälkeen seuraavaksi vahvin. En haluaisi olla lähellä kun suutut mutta luoksesi voisin tulla jos minulle on suututtu :ashamed: :D
itseasiassa hyvä analyysi, erityisesti toi mitä tulee itsesuojelu vaistoon...ja tosiaan ole suuttuessani raivopää, mutta toisaalta olen äidillinen ja suojeleva ja puolustan tiikerin lailla esim.ystäviäni jos tarve vaatii...ja mulla on aina puhelin auki, kaverit ja ystävät voi soittaa mulle vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu.
Olet harvinaisen tarkkanäköinen, sulla on varmaan jonkinlainen näkijän lahja, kenties näet enne uniakin tms.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Anana Snap
saanko mäkin luonne analyysin :D
kuva on tuolla oisko sivulla 3
Sä olet arka vieraassa seurassa mutta sun ystävät näkee susta villimmän puolen. Jostain syystä mun mielestä sä tykkäät "Ponille kyytiä"- tyyppisestä huumorista? Ymmärtäväinen olet etkä tuomitse muita koska olet omassa elämässäsi käynyt joitain niin vaikeita asioita läpi että ne ovat kasvattaneet sinusta suvaitsevaisen. Hymyilet paljon mutta joskus olet taipuvainen masennukseen...? =)
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Anana Snap
saanko mäkin luonne analyysin :D
kuva on tuolla oisko sivulla 3
Sä olet arka vieraassa seurassa mutta sun ystävät näkee susta villimmän puolen. Jostain syystä mun mielestä sä tykkäät "Ponille kyytiä"- tyyppisestä huumorista? Ymmärtäväinen olet etkä tuomitse muita koska olet omassa elämässäsi käynyt joitain niin vaikeita asioita läpi että ne ovat kasvattaneet sinusta suvaitsevaisen. Hymyilet paljon mutta joskus olet taipuvainen masennukseen...? =)
niin nappiin meni, että meni ihan kylmät väreet, ootko sä joku selvännäkijä :eek:

mies kysy teetkö sillekin jos se löytää kuvan äkkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mäkin haluaisin pika luonne analyysin, kuvia on siellä täällä eri ketjuissa, ja rohviilissa myös :)
Nyt mua häiritsee, että katsoin sun profiilin vaikka muistinkin miltä näytät, meinasin nimittäin just kirjoittaa että olet perheen tukipilari ja turvatyyny, susta tulee mieleen jotenkin Tuula Amberlan "Lulu", erityisesti se "...hän rokkia rakastaa ja öisiä katuja..." Näytät tietoisesti vähän kovemmalta kuin olet, itsesuojeluvaistosi on äidinvaistosi jälkeen seuraavaksi vahvin. En haluaisi olla lähellä kun suutut mutta luoksesi voisin tulla jos minulle on suututtu :ashamed: :D
itseasiassa hyvä analyysi, erityisesti toi mitä tulee itsesuojelu vaistoon...ja tosiaan ole suuttuessani raivopää, mutta toisaalta olen äidillinen ja suojeleva ja puolustan tiikerin lailla esim.ystäviäni jos tarve vaatii...ja mulla on aina puhelin auki, kaverit ja ystävät voi soittaa mulle vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu.
Olet harvinaisen tarkkanäköinen, sulla on varmaan jonkinlainen näkijän lahja, kenties näet enne uniakin tms.

Mä en näe enneunia muusta kuin siitä että seuraavana päivänä mulla alkaa menkat. Tästä mut varmasti tunnistaa nyt jos joku mun irl-kaveri palstailee, siitä taidosta mä oon nimittäin tunnettu. Noloo? Ei ole koskaan, kertaakaan, erehtynyt uni! :eek: :D Useimmiten unessa juttelen puhelimessa kuolleen mummoni kanssa tai kalastan. :D Mä tykkään paljon katsella ihmisten kasvoja ja olen herkkävaistoinen vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Anana Snap
saanko mäkin luonne analyysin :D
kuva on tuolla oisko sivulla 3
Sä olet arka vieraassa seurassa mutta sun ystävät näkee susta villimmän puolen. Jostain syystä mun mielestä sä tykkäät "Ponille kyytiä"- tyyppisestä huumorista? Ymmärtäväinen olet etkä tuomitse muita koska olet omassa elämässäsi käynyt joitain niin vaikeita asioita läpi että ne ovat kasvattaneet sinusta suvaitsevaisen. Hymyilet paljon mutta joskus olet taipuvainen masennukseen...? =)
niin nappiin meni, että meni ihan kylmät väreet, ootko sä joku selvännäkijä :eek:

mies kysy teetkö sillekin jos se löytää kuvan äkkiä?

Mielelläni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
teetkö mun keskimmäisestä pojasta??kuva on profiilissa
Poika nro1?

Herkkä ja taiteellinen (tulee nyt savi ja kitara mieleen eli harrastaako kitaransoittoa tai tykkääkö tehdä savitöitä?) josta syystä tulee joskus kiusatuksi. Yritin etsiä silmistä sellaista joukkoonlähtijää mutten kyllä löydä, enemmänkin oman tien kulkija (pienempi näytti kyllä siltä, että siinä on teille vielä melkoinen handfull kun kasvaa :D ) Tykkää ns.poikien jutuista, erityisesti kiipeilystä, omaa hyvän tasapainoaistin. Avulias, kyseenalaistaa paljon kaikkea (nii, nii, mut miks- tyyliin)...?
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
teetkö mun keskimmäisestä pojasta??kuva on profiilissa
Poika nro1?

Herkkä ja taiteellinen (tulee nyt savi ja kitara mieleen eli harrastaako kitaransoittoa tai tykkääkö tehdä savitöitä?) josta syystä tulee joskus kiusatuksi. Yritin etsiä silmistä sellaista joukkoonlähtijää mutten kyllä löydä, enemmänkin oman tien kulkija (pienempi näytti kyllä siltä, että siinä on teille vielä melkoinen handfull kun kasvaa :D ) Tykkää ns.poikien jutuista, erityisesti kiipeilystä, omaa hyvän tasapainoaistin. Avulias, kyseenalaistaa paljon kaikkea (nii, nii, mut miks- tyyliin)...?

poika nro1 juu....kitaraa haluaisi kovasti soittaa mutta vaikea löytää opettajaa, ei tee savitöitä mutta tekee käsitöitä :D
ja tuosta vauvasta olen samaa mieltä, tunne on juuri sama ....
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:


tässä ois nyt ukosta jonkinlainen kuva, anna palaa :)
Ekaksi teistä parina sen verran, että viihdytte hyvin oman perheen kesken, teillä riittää puhuttavaa mutta tykkäätte olla toistenne seurassa myös omianne puuhaillen.
Miehesi on käsillätekijä, joskus kun ihmettelet että mihin se nyt hävis niin jostain kuuluu tekemisen ääniä kun hän puuhailee jotain korjaushommia (mä näen hänet korjaamassa kattoa, en osaa selittää näitä mielikuvia kyllä mitenkään). Hän on hiljainen muttei välttämättä ujo, puhuu vain jos on jotain sanottavaa. Luonteeltaan hän on hitaasti lämpenevä mutta jos hänestä saa ystävän niin hän on ystävä aina. On joutunut jollain tavalla petetyksi mutta antanut anteeksi vaan ei unohtanut. Ahdistuu helposti raha-asioista...?
 
jadal
:eek: uskomatonta!
ainoa, missä meni vähän metsään on tuo, että riittää puhuttavaa, muuten voisi kuvitella, että sä tunnet meidät hyvinkin!

Sulla on kyllä mahtava taito, toivottavasti et kadota sitä koskaan!
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
:eek: uskomatonta!
ainoa, missä meni vähän metsään on tuo, että riittää puhuttavaa, muuten voisi kuvitella, että sä tunnet meidät hyvinkin!

Sulla on kyllä mahtava taito, toivottavasti et kadota sitä koskaan!
vau :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
voi vitsit...kehtaisko vielä pyytää tytöstä ja miehestä ???tähän aikaan yöstä :D
Mies:

Ihan ensin tulee mieleen Peter Pan. Hänessä asuu ikuinen poika, voisin kuvitella hänen veistelevän pajupillejä :D En tiedä oletteko avopari vai naimisissa mutta kuvailisin häntä mieluiten sanalla kumppani, hän osaa lukea ihmisiä, katsoo paljon silmiin. Lukee paljon ja omaa sellaista tietoa joka jaksaa yllättää ympärillä olevia aina yhtä paljon kun hän väläyttää jonkun nippelitiedon jostain asiasta. Haluaisi oman veneen, ei purje- vaan sellaisen puisen, vanhan kajuutallisen veneen. Pilailee hyväntahtoisesti erityisesti ystäviensä kustannnuksella...?
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
voi vitsit...kehtaisko vielä pyytää tytöstä ja miehestä ???tähän aikaan yöstä :D
Mies:

Ihan ensin tulee mieleen Peter Pan. Hänessä asuu ikuinen poika, voisin kuvitella hänen veistelevän pajupillejä :D En tiedä oletteko avopari vai naimisissa mutta kuvailisin häntä mieluiten sanalla kumppani, hän osaa lukea ihmisiä, katsoo paljon silmiin. Lukee paljon ja omaa sellaista tietoa joka jaksaa yllättää ympärillä olevia aina yhtä paljon kun hän väläyttää jonkun nippelitiedon jostain asiasta. Haluaisi oman veneen, ei purje- vaan sellaisen puisen, vanhan kajuutallisen veneen. Pilailee hyväntahtoisesti erityisesti ystäviensä kustannnuksella...?

sellainen on mun mies.... ja varsinkin tuo vene juttu meni ihan nappiin...ollaan juteltu tuosta koko kesä, et haluis hankkia just puisen ja vanhan veneen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
voi vitsit...kehtaisko vielä pyytää tytöstä ja miehestä ???tähän aikaan yöstä :D
Tyttö:

Tanssija? Jos ei laula kuorossa niin ainakin omassa huoneessaan salaa, tykkää esiintymisestä muttei väkijoukoista. Mietiskelijä, pohtii usein sitä, että kelpaako sellaisena kuin on, saanko olla oma itseni? Jännittää vatsallaan. Näette kotona hänestä kaiken sen ihanan mitä hän pitää sisällään muilta, tarvitsee paljon rohkaisua. Lintuja yhdistän häneen...?
 

Yhteistyössä