Uusi kuvaketju arvon naiset :)

  • Viestiketjun aloittaja marko
  • Ensimmäinen viesti
niin kuin papit
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
eihän tästä tunnista koko ihmistä.
mulle kanssa uusi pää..
Mut sun koko identiteettihän romahtaisi, jos saisit pään :eek:
Hyvä kuva, sulle sopii hiukset noin.
Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?
Samaa ihmettelen. Kauneus sanana on tällä palstalla kärsinyt inflaation.
no eikös se kauneus ole katsojan silmissä , ja mielipiteen vapauskin pitäisi olla olemassa...
ihmetyttää kun jotkut täällä kuvittelee voivansa määritellä jonkun yhteisen ja yleisen kauneus-käsitteen josta kenenkään mielipide ei saa poiketa.

Ja tuo kuva on hyvä Rieputarallaasta, tosin olen nähnyt muitakin hyviä kuvia hänestä, hänellä on erittäin kaunis hymy , hän ON viehättävä nainen.
:)
Miehen vai naisen näkökulmasta?
kauneus on katsojan silmissä,sukupuolesta riippumatta, yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta ja kolmas vielä jostain muusta
Voi tykätä kaikista niistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin kuin papit:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
eihän tästä tunnista koko ihmistä.
mulle kanssa uusi pää..
Mut sun koko identiteettihän romahtaisi, jos saisit pään :eek:
Hyvä kuva, sulle sopii hiukset noin.
Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?
Samaa ihmettelen. Kauneus sanana on tällä palstalla kärsinyt inflaation.
no eikös se kauneus ole katsojan silmissä , ja mielipiteen vapauskin pitäisi olla olemassa...
ihmetyttää kun jotkut täällä kuvittelee voivansa määritellä jonkun yhteisen ja yleisen kauneus-käsitteen josta kenenkään mielipide ei saa poiketa.

Ja tuo kuva on hyvä Rieputarallaasta, tosin olen nähnyt muitakin hyviä kuvia hänestä, hänellä on erittäin kaunis hymy , hän ON viehättävä nainen.
:)
Miehen vai naisen näkökulmasta?
kauneus on katsojan silmissä,sukupuolesta riippumatta, yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta ja kolmas vielä jostain muusta
Voi tykätä kaikista niistä.
toki niinkin...
lähinnä otin kantaa noihin päivittelyihin "miten te näette mitään kaunista jne"
 
metsänpeitto
Siis anteeksi nyt, mutta oletteko te ihan tosissanne? Kuinka paha olo teillä oikein voi olla itsenne kanssa, jos teitä loukkaa se, että joku "kehtaa" sanoa esimerkiksi Rieputarallaalle, että hänen kuvansa oli hyvä? :headwall:
 
vr
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Siis anteeksi nyt, mutta oletteko te ihan tosissanne? Kuinka paha olo teillä oikein voi olla itsenne kanssa, jos teitä loukkaa se, että joku "kehtaa" sanoa esimerkiksi Rieputarallaalle, että hänen kuvansa oli hyvä? :headwall:
Ei se varmaan loukkaa ketään vaan haluavat vain keskustella aiheesta.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja vr:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Siis anteeksi nyt, mutta oletteko te ihan tosissanne? Kuinka paha olo teillä oikein voi olla itsenne kanssa, jos teitä loukkaa se, että joku "kehtaa" sanoa esimerkiksi Rieputarallaalle, että hänen kuvansa oli hyvä? :headwall:
Ei se varmaan loukkaa ketään vaan haluavat vain keskustella aiheesta.
No ei oikein tunnu siltä. Mäkin kyllä ihan asiallisesti jopa vastasin, miksi kuva minusta oli hyvä, ja vastaukset on luokkaa "no ei kyllä ole"..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vr:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Siis anteeksi nyt, mutta oletteko te ihan tosissanne? Kuinka paha olo teillä oikein voi olla itsenne kanssa, jos teitä loukkaa se, että joku "kehtaa" sanoa esimerkiksi Rieputarallaalle, että hänen kuvansa oli hyvä? :headwall:
Ei se varmaan loukkaa ketään vaan haluavat vain keskustella aiheesta.
mutta miksi siitä halutaan keskustella? Mä en näe kyllä mitään muuta syytä kun halun ilkeillä jos pitää alkaa julkisesti ihmettelemään miksi joku on kaunis joidenkuiden toisten mielestä
 
Sami
Jos laittaa kuvansa tänne, pitää olla valmis myös kuulemaan negatiivisia asioita. Eikös tää ollu arvostelu-ketju? Mun mielestä täällä ei ole yhtäkään oikeasti kaunista, söpöjä ja nättejä kyllä, mutta ei aitoa kaunotarta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vr:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Siis anteeksi nyt, mutta oletteko te ihan tosissanne? Kuinka paha olo teillä oikein voi olla itsenne kanssa, jos teitä loukkaa se, että joku "kehtaa" sanoa esimerkiksi Rieputarallaalle, että hänen kuvansa oli hyvä? :headwall:
Ei se varmaan loukkaa ketään vaan haluavat vain keskustella aiheesta.
Mä en nyt käsitä, miten meikäläisen naamavärkki VOI olla niin kiinnostava, että siitäkin pitää oikein erikseen keskustella, että saako joku siitä tykätä vai ei

:headwall: :headwall: :headwall:

Kiva, jos joku oikeasti tykkää - positiiviset kommentit tietenkin ilahduttavat. Ne joita tällainen reagointi ahdistaa, voivat tietenkin ajatella, että tuo kuva nyt vaan sattuu olemaan sen verran hyvä, että mä saatan näyttää edes suunnilleen ihmiseltä.
 

Yhteistyössä