Uusi kuvaketju arvon naiset :)

  • Viestiketjun aloittaja marko
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sinä oot ihan supersöpö. Olisin mielelläni sun näköinen.
Kiitos. Mä taas monesti katson sun kuvias kadehtien kun olet niin luonnollisen kaunis. Näytin kerran jopa miehelleni sun kuvan ja sekin kehui että kaunis keiju. :)
Aika hauskaa, kun taidan suhun verrattuna aika vanhalta. ;) Mutta se on ok, oon saanut itseni ajattelemaan, että rypytkin on ihan jees, ku ei niille mitään voikaan. Sä näytät sellaiselta, joka tuskin voi koskaan vanheta, kasvot on sen muotoiset.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
No tässä mulla hiukset auki kun ne hirmu usein on kiinni.
Ja muutenkin mä aina kameran takana joten minusta ei muita uudempia hiuksen auki-kuvia olekaan.
Oot vähän ilkeen näköinen. B) Mikä on hyvä, ku oot muuten kumminkin niin kiltti. Aikas hottis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
No tässä mulla hiukset auki kun ne hirmu usein on kiinni.
Ja muutenkin mä aina kameran takana joten minusta ei muita uudempia hiuksen auki-kuvia olekaan.

Oot vähän ilkeen näköinen. B) Mikä on hyvä, ku oot muuten kumminkin niin kiltti. Aikas hottis.
Mä olenkin välillä vähän ilkeä, mut ihan vähän. Yleensä mä oon kiltti tyttö :saint:
 
tatuioitu
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
No tässä mulla hiukset auki kun ne hirmu usein on kiinni.
Ja muutenkin mä aina kameran takana joten minusta ei muita uudempia hiuksen auki-kuvia olekaan.
Olen tatuoitu jätkä!
Otatko suihin perukki päässä ja rintsikat päällä?
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kaikki on taas niin nättejä :) Harmi ku ittelläni on kaikki jo pakattu niin ei oo mitään millä kuvata :D eikä koulupäivän jälkeen edes jaksais :D Profiilista löytyy se sama vanha -tosi huono- kuva...
kaikki? oukkidoukkki
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kaikki on taas niin nättejä :) Harmi ku ittelläni on kaikki jo pakattu niin ei oo mitään millä kuvata :D eikä koulupäivän jälkeen edes jaksais :D Profiilista löytyy se sama vanha -tosi huono- kuva...
kaikki? oukkidoukkki
Voi pieni harmaa v, ota nyt se kiristävä pipo pois päästä. Aika rasittavaa lukea tyollaista _jatkuvaa_ toisten arvostelua ja nälvimistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Kaikki on taas niin nättejä :) Harmi ku ittelläni on kaikki jo pakattu niin ei oo mitään millä kuvata :D eikä koulupäivän jälkeen edes jaksais :D Profiilista löytyy se sama vanha -tosi huono- kuva...
kaikki? oukkidoukkki
No enpä mielestäni törmännyt yhteenkään rumaan kuvaan.
 
kunistunut kesästä
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Vau! =) Nyt olet rieputarallaa todella löytänyt tyylisi, sinustahan kuoriutui kunnon kaunotar <3
Ihanaa vittuilua :D
:D samaa mietin.
Olishan se pitänyt arvata :D
Mie en usko et on veettuilua,sillä iste meinaksin kirjoittaa ihan samaa.

Oot ottanu ennn kaikki kuvat väärästä kulmasta:)Vaikkakin et sä niissäkään mikään ruma ole ollut.
 

Yhteistyössä