Uusi kuvaketju arvon naiset :)

  • Viestiketjun aloittaja marko
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja akan ukko:
kyllä sen taas tästä ketjusta näkee kuinka selkeästi epäviehättävimmät tsemppaa toisiaan.. "kyllä sä oot niin kaunis.." ja sitten oikeasti hyvännäköisiä naisia ei vaivauduta kommentoimaan mitenkään.. o_O
no sähän voit nyt kertoa ne oikeasti hyvännäköiset naiset joista ei koskaan sanota mitään

Sitten mietin sitäkin mistähän sekin luulo on peräisin että jos laittaa oman kuvansa ketjuun se tarkoittaa että omasta mielestään on huippukaunis ?

Kyllä varmaan jokainen tietää oman ulkonäkönsä hyvät ja huonot puolet, esim minä tiedän että olen tuikitavallinen pallinaama luonnostaan, riittävällä meikillä ja riittävän hämyisässä valossa kohtuullisen näköinen, ja tiedän myös että esim 25 vuotias on aina paremman näköinen kuin 45 vuotias, iho on on sileämpi ja kiinteämpi jne.

Jos kuvaketjussa lukisi " Hei kaikki nuoret, hoikat ja kauniit naiset tänne pinoon", niin varmasti et löytäisi mun kuvaa sieltä.
Mutta ketju jossa saa vaan sanotaan esim "kuvaketju sunnuntaille" ilman sen kummempia määrityksiä, miksei siihen saa osallistua kuin vaan kuvankauniit eikä tavalliset pulliaiset ja kahdeksannet varaperintöprinsessat ollenkaan ?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja akan ukko:
kyllä sen taas tästä ketjusta näkee kuinka selkeästi epäviehättävimmät tsemppaa toisiaan.. "kyllä sä oot niin kaunis.." ja sitten oikeasti hyvännäköisiä naisia ei vaivauduta kommentoimaan mitenkään.. o_O
no sähän voit nyt kertoa ne oikeasti hyvännäköiset naiset joista ei koskaan sanota mitään

Sitten mietin sitäkin mistähän sekin luulo on peräisin että jos laittaa oman kuvansa ketjuun se tarkoittaa että omasta mielestään on huippukaunis ?

Kyllä varmaan jokainen tietää oman ulkonäkönsä hyvät ja huonot puolet, esim minä tiedän että olen tuikitavallinen pallinaama luonnostaan, riittävällä meikillä ja riittävän hämyisässä valossa kohtuullisen näköinen, ja tiedän myös että esim 25 vuotias on aina paremman näköinen kuin 45 vuotias, iho on on sileämpi ja kiinteämpi jne.

Jos kuvaketjussa lukisi " Hei kaikki nuoret, hoikat ja kauniit naiset tänne pinoon", niin varmasti et löytäisi mun kuvaa sieltä.
Mutta ketju jossa saa vaan sanotaan esim "kuvaketju sunnuntaille" ilman sen kummempia määrityksiä, miksei siihen saa osallistua kuin vaan kuvankauniit eikä tavalliset pulliaiset ja kahdeksannet varaperintöprinsessat ollenkaan ?
No just näin! Samaa meinasin kirjoittaa, mutta ehdit ensin :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
jos nyt uskaltais laittaa kuvan... :)
http://www.aijaa.com/v.php?i=6549694.jpg
Aika tosikon näkönen
Täh, eikä ole kuin lempeän ja levollisen näköinen.
Pidä konees kiinni, kerta sieltä näppikseltä ei tule mitään älyllistä tekstiä.

:LOL: :LOL: :LOL: Ja mulle ei mitkään majurinrääpäleet rupea isottelemaan.
 
Kiitos WickedMary :heart:

on olemassa todella kauniita ja meitä taviksia,ihan normaalin näköisiä äitejä mutta jokaisessa on takuulla jotain kaunista ja sen voi myös kertoa.Miksi sitä tarvitsisi olla mikään huippumalli saadakseen joskus jotain kauniita sanoja osakseen.

Upeita naisia koko ketju :heart:
 
ei ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja niin kuin papit:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
eihän tästä tunnista koko ihmistä.
mulle kanssa uusi pää..
Mut sun koko identiteettihän romahtaisi, jos saisit pään :eek:
Hyvä kuva, sulle sopii hiukset noin.
Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?
Samaa ihmettelen. Kauneus sanana on tällä palstalla kärsinyt inflaation.
no eikös se kauneus ole katsojan silmissä , ja mielipiteen vapauskin pitäisi olla olemassa...
ihmetyttää kun jotkut täällä kuvittelee voivansa määritellä jonkun yhteisen ja yleisen kauneus-käsitteen josta kenenkään mielipide ei saa poiketa.

Ja tuo kuva on hyvä Rieputarallaasta, tosin olen nähnyt muitakin hyviä kuvia hänestä, hänellä on erittäin kaunis hymy , hän ON viehättävä nainen.
:)
Miehen vai naisen näkökulmasta?
kauneus on katsojan silmissä,sukupuolesta riippumatta, yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta ja kolmas vielä jostain muusta
Voi tykätä kaikista niistä.
toki niinkin...
lähinnä otin kantaa noihin päivittelyihin "miten te näette mitään kaunista jne"

Kylläpä Rieputarallaa ainakin sai kuvaansa esille ja ihan tavallinen.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin kuva.
Kaunis ja ihana suloinen poika! Tuletko palstatapaamiseen sunnuntaina? :)
Kiitos! :flower: Missäs sellainen on? Olen ollut palstailutauolla pari vk, niin olen ihan pihalla kaikesta. :whistle: :ashamed: :D En pääse sunnuntaina, kun ollaan vielä reissussa, maanantaina kotiudutaan. Mutta kauheasti haluaisin palstatapaamiseen joskus.
 

Yhteistyössä