Kertokaapas mulle yksi asia. Mulla ja tytöllä olisi haave ottaa toinen kissa nykyisen kaveriksi (2 v. leikattu kolli) mutta olen miettinyt sitä että mitä tuo meidän kattimme siihen tuumaisi jos toinen tulisi taloon kun hän on saanut kaiken huomion, ollut meillä vasta vajaa puoli vuotta. Saimme sen entisen kissamme jälkeen. Meidän edelliselle kissallemme sattui tapaturma puoli vuotta sitten täällä kotona ja selkäranka vioittui niin pahasti ettei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa kissa kärsimyksistään. Se oli kova paikka mulle ja tytölle, sitten saatiin eläinsuojeluyhdistyksen kautta tietää että Topistamme jouduttaisiin luopumaan edellisessä perheessä allergian takia ja ottivat minuun yhteyttä. Ja nyt sitten Topi onkin hyvin sopeutunut meille. Meillä olisi haaveena saada leikattu ragdoll tai norjalainen metsäkissa. Jos jollakin on kokemuksia siitä kun toinen kissa tulee taloon niin mitä oma lemmikki siitä tuumaa? Kertokaa mullekin. Tyttö niin haluaisi toisen kissan niinkuin itsekin haluan. Mulla on joskus ollut 3 kissaa yhtäaikaa ja hyvin tulivat toimeen vaikka olivat kaikki natuja, leikkaamattomia mutta pillerit oli sitä varten.