uusi kirjoittelija ilmoittautuu! :)

Heippati hei! Ajattelin piiiitkästä aikaa rekisteröityä tänne sivustolle, aikaisemmin olen ollut täällä kun odotin esikoistamme, joka täyttääkin jo kuukauden päästä 2 vuotta! =) (hirveä uhmis siis...) Nyt on sitten alkanut taas tuo vauvakuume nostaan päätänsä ja olisi ihan kiva keskustella samanhenkisten ihmisten kanssa asiasta :D eli kuumetta löytyy täältä, välillä aika paljonkin, kaupassa ym. "iso-mahojen" näkeminen saa kyyneleet silmiin ja palan kurkkuun ja haluamaan pientä nyyttiä entistä enemmän! Teitä samoin tuntevia on varmasti paljon :) nyt vaan pitäis saada tuo mies innostuun asiasta yhtä paljon, se ei onneksi vaikeaa ole...Ainut ongelma vain on se, että olen palaamassa töihin elokuussa...eli omaatuntoa soimaa jos jo n.puolen vuoden päästä sanon pomolle että oho, sitä ollaankin taas raskaana! :D kirjoitelkaa omia kokemuksia jos saisin vaikka vihiä että mitä himpskuttia mun pitäis tehrä! :D

Niin ja anteeksi nyt...tämähän ei nyt ole sitten ihan oikea "alue" mutta äippä kun kuitenkin olen niin..... :saint:
 

Yhteistyössä