UUSI KÄYTTÄJÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pasi27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en vieläkäänkäsitä, mitä hauskaa siinä aksu jutussa oli. Tuli tästä ap:sta mieleen, että on se sama harmaa, joka on aksua pilkannut koko päivän ja eilisenkin.
Sai kerran vielä aksun pinnalle.
Tai sitten on aksu itse uudella nikillä?
Pelkkä aksujutun "hauskuus" perusteluna kaksplussalle rekisteröitymiseen? Ei mene läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:
Minä en vieläkäänkäsitä, mitä hauskaa siinä aksu jutussa oli. Tuli tästä ap:sta mieleen, että on se sama harmaa, joka on aksua pilkannut koko päivän ja eilisenkin.
Pelkkä aksujutun "hauskuus" perusteluna kaksplussalle rekisteröitymiseen? Ei mene läpi.

Ja heti tekee vielä itselleen nikin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tulit sitte ap susien luolaan :D

hullu oot jos mies oot :whistle: =)

tarkottaako tuo nyt että mä olen hullu :D

:D

mutta siulla on niin parkkiintunu nahka ku oot täällä tarpeeks aikaa viettäny niin tiiät missä kohin kannattee olla hiljaa. mutta nämä uuet kollit ei vielä tajua. niillä on korvantaustat vielä märät :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:

Ja heti tekee vielä itselleen nikin.

no mut jos se on se "juha" :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pasi27:
oli pakko tehdä profiili ku tyttöystävä näytti ton aksu jutun,hahah ja joskus aikasemmin oli joku haiseva imutus juttu,jos kukaan muistaa tota? :laugh:
just tossa muutenki ihmettelin et kuka tai minkälaiset miehet käy kaksplussan keskustelu palstalla..mut kaipa tääl on vaan niin hyvää läppää et taidan itekki alkaa "harrastaa" tätä..

Niin munkin mies nauraa