Uusi kalu valmis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen vähän sekaisin vielä siitä leikkauksesta. Tietäähän, kun aivot joutuvat uuteen sijoitusasemaan. Kyllä se tästä. Elämä voittaa ja banaani maistuu mansikan kanssa hyvälle leivän päällä.

Pidä PROVO tää omanas... Mä meen, mutt naiset voi kysellä perään otsikoissa... Jos on tarvetta. Kyllä Heikki jolla on helvetinmoinen vironkyrpä auttaa. Ja stondis kestää.

Perhana muuten, pitäisi varmaan soittaa sinne Viroon vielä yhdestä jutusta. On meinaan ihan kuin tuolla kyrvällä olisi silmät... Kun stondaa, näyttää niinku silmät pullistuis päästä.

Voi helevetin helevetti... jouduin riitoihin sen kanssa nyt. Se sano että se on kyllästynyt saamaan pelkkää nyrkkikyllikkiä joka päivä 48v ajan ja haluaa jotain muuta tai se ryhtyy syömälakkoon.

Olen Heikin kalu. Heikki on taka-alalla kunnes saan asiani sanottua. Lähettäkää heti minulle Kouvolaan 3kg liukastetta ja tyhjiöpumppu, tai paljastan itseni Kouvolan torilla.

Kun nyt joka tapauksessa näyttää siltä että sinun on lähdettävä sinne viroon vähän huoltamaan sitä kaluasi viimesen päälle timmiin..koko alkaa olla kohallaan mutta olisihan se mukavaa kun vielä toimiskin niin että kalusi pääsisi ihan tositoimiin,kun se nyt jokatapauksessa on kyllästyny siihen kyllikkiin...niin minä ajattelin kipasta kauppaan ostamaan mahtikurkkua..on tarjouksessakin:=))

Yhteistyössä