hopsula
Ensiesittelyssä tänään Helsingin Stockan Argoshallissa, hinta 29,90 (huh huh )
Aika ihana kyllä, pakkohan tuo on saada.
Aika ihana kyllä, pakkohan tuo on saada.
Luulen että tuo on aika tyyris joka paikassa, juhlavuoden keräilyharvinaisuus..Alkuperäinen kirjoittaja *:Kyllä varmaan saa Stokkaa halvemmalla jostain muualtakin kohta.
niinpä, aika kamalaa kun PAKKO on ostaa??!!Alkuperäinen kirjoittaja ev:Kaunis on mutta tuskin ostan kun on niin kallis.
Vaikka muumimukeja mulla onkin ja niitä "keräilen". Olen tosin ostanut vaan niitä jotka miellyttää mun silmää.
Miksi te jotkut ostatte jos ei miellytä?
Peesi. En ole koskaan tajunnut tuommoista pakkokeräilyä.Alkuperäinen kirjoittaja m:niinpä, aika kamalaa kun PAKKO on ostaa??!!Alkuperäinen kirjoittaja ev:Kaunis on mutta tuskin ostan kun on niin kallis.
Vaikka muumimukeja mulla onkin ja niitä "keräilen". Olen tosin ostanut vaan niitä jotka miellyttää mun silmää.
Mä haluan kerätä koko sarjan, mun äiti on jo aikoinaan kerännyt niitä mulle ja nyt mä jatkan perinnettä. Muutamaa muumimukia lukuun ottamatta mulla on kaikki mukit, joten siksi ainakin mun on "pakko" ostaa vaikka en ulkonäöstä niin paljon pitäisikään.Alkuperäinen kirjoittaja m:niinpä, aika kamalaa kun PAKKO on ostaa??!!Alkuperäinen kirjoittaja ev:Kaunis on mutta tuskin ostan kun on niin kallis.
Tuskin. Näitä tehdään nykyään niin monta kappaletta että näiden hinta ei kyllä pilviin kohoa.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Onko nämä niitä mukeja, joiden hinta kohoaa 10 vuoden päästä pilviin? Pitäisikö ostaa ihan sijoitusmielessä
mun mielestä Taika-sarjan mukit on paljon kauniimpia. ja puolet halvempia...Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Onpa nätti!
Voiskin pitkästä aikaa ostaa uuden mukin
no onneksi ei mulla oo tollasia perinteitä...Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Mä haluan kerätä koko sarjan, mun äiti on jo aikoinaan kerännyt niitä mulle ja nyt mä jatkan perinnettä. Muutamaa muumimukia lukuun ottamatta mulla on kaikki mukit, joten siksi ainakin mun on "pakko" ostaa vaikka en ulkonäöstä niin paljon pitäisikään.Alkuperäinen kirjoittaja m:niinpä, aika kamalaa kun PAKKO on ostaa??!!Alkuperäinen kirjoittaja ev:Kaunis on mutta tuskin ostan kun on niin kallis.