Uusi ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möllibulli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Möllibulli

Jäsen
31.08.2004
157
0
16
Syksy tulee ja taas alkaa kaikki "normaali" eli paluu arkeen. Varmaan aika moni päättää taas aloittaa kuihduttamisen.
Kannutuseksi haluan lyhyesti kertoa oman tarinani.
Olen 155cm pitkä ja pojan syntymän jälkeen painoa oli pahimmillaan 70kg. Mieheni on ollut sanojensa mukan aina lihava. Mittaa 199cm ja painoa viime syksynä pahimmillaan 143kg.
Marraskuiset valokuvat olivat viimeinen niitti läskeille, alkoi hurja ELÄMÄNTAPA MUUTOS.
Emme varsinaisesti missään vaiheessa alkaneet laihduttaa vaan päätimme että on tehtävä pysyvä muutos ruokailutottumuksiin jottei ihminen enää koskaan ole siinä kunnossa kuin oli.
Siispä Painonvartijoiden pistetaulukko käteen ja sen mukaan syömään. Kaikki turha raakasti pois.
Muutos tapahtui todella nopeasti, kiloja hävisi vinhaa vauhtia. Kun peilikuva alkaa miellyttää, alkaa ihminen muutenkin huolehtimaan itsestään. Jos joku vielä joskus näkee minut ihmistenilmoilla resuisen näköisenä verkkareissa, toivon että joku potkaisee minua!
Tämän päivän vaa'an lukemat ovat 57 ja 93kg. Siis yhteensä me hävitimme 63 kiloa läskiä puolessa vuodessa (nämä lukemat on olleet voimassa noin toukokuusta lähtien). Siis läskiä lähti enemmän kuin mitä minussa nyt on jäljellä.
Vast ikään innostuin kosmetiikasta, en ole koskaan meikannut enkä muutenkaan juuri itsestäni huolehtinut. Nyt myyn itse Oriflamen tuotteita ja voin todella sanoa olevani uusi ihminen.

Haluan siis kannustaa kaikkia kilojen kanssa kamppailevia leidejä ja herroja ottamaan itseään kunnolla niskasta kiinni ja huolehtimaan itsestään. Se todella kannattaa mutta valitettavasti ihmeitä ei tapahdu vaan kaiken pitää lähteä itsetä!

Laittakaa yv:tä jos haluatte enempi jakaa kokemuksia, kirjoittelen mielelläni aina kun ehdin!

Voimia jokaisen koitokseen! :hug: