Uusi esittäytyy

  • Viestiketjun aloittaja Äiti ja mummi
  • Ensimmäinen viesti
Äiti ja mummi
Hei vaan kaikille! Olen pitkään seurannut täällä keskustelua ja vasta muutaman kerran kirjoittanut!
Olen päälle 40 äiti ja mummi Kuopiosta. Perheeseeni kuuluu mies sekä viisi tenavaa (Iida 20v, Tuomas 17v, Leeni 15v sekä perheen nuorimmaiset Julius 5v ja Vilja 3v). Eli hulinaa riittää meidän perheessää! =)
Lisäksi olen pienen Jimi pojan (2kk) mummi.
Kotiäitinä vielä vuoden verran ja sitten taas mukaan työelämään.

:wave: Syksyisin terveisin Sari
 
Hei vaan ja tervetuloa mukaan minun puolestani. =)

Mä olen 45 pohjoises suomesta, ja 4 lapsen ja 3 lapsen mummi.

mulla on 4 lasta, joista 3 aikuisia ja iltatähti on vielä kotona kohta 8v. tyttö. eli 2 poikaa ja 2 tyttöä.
Lasten lapsia on 1 poika marraskuussa täyttää 5v. ja 1, 5 v. tyttö ja 1 vuotias tyttö. =)
 
Minari
Moi vaan! =)

Itte olen 42 vee neljän tytön äiti. Lapset sillain kahessa sarjassa, kaks teiniä ja kaks pikkusta.
Vauvakuumeeni tuntuu olevan ikuinen, mutta kyllä se seuraava vauva on sitten lapsenlapsi =)
 
Minäkin seurailen sivua ja olen miettinyt onko toisia mummeja joilla vielä oma lapsi pieni.Minulla ikää 41v 18v ja 17v tytöt sekä 2,5v poika ja 3kk vanha tyttären poika.
Terkkuja kaikille mummeille :hug: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 08:51 äiti65 kirjoitti:
Minäkin seurailen sivua ja olen miettinyt onko toisia mummeja joilla vielä oma lapsi pieni.Minulla ikää 41v 18v ja 17v tytöt sekä 2,5v poika ja 3kk vanha tyttären poika.
Terkkuja kaikille mummeille :hug: :flower:
:wave: Minä olin 43v kun tulin ensikerran mummoksi,nuorin lapseni oli 3v.Nuorin lapsi oli innoissaan isosiskon vauvasta,onneksi ei ollut mitään mustasukkaisuutta.Nyt kun oma on 8v ja vanhin lapsenlapsi 5v heistä on paljon seuraa toisilleen. :wave:
 
Hei vaan! Minä olen vm.-64 mummu. Omat lapseni ovat: tyttö 20v,tyttö 10v, poika 4v ja tyttö 1v8kk. Niin ja mummun hössykkä tytti 1.5kk. Ihania ovat! Vauvakuume iski, kun tytär sai vauvan. Mutta elämä yllättää, sain keskenmenon viimeviikolla...
 

Yhteistyössä