Uusi asunto eikä sähkösopimusta ajoissa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pimeessä ja kylmässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pimeessä ja kylmässä

Vieras
Muutin tänään vuokra-asuntoon, jonka vuokrasopimuksen allekirjoitin eilen. Vuokranantajalla on ollut sähkösopimus asuntoon, mutta lähetti tekstarin, että irtisanoo sen päättymään maanantaihin 12.1. Ei siinä mitään, oma sähkösopimus mun oli tarkoituskin ottaa.

Mutta nyt kun koitin parin sähköyhtiön sivuilla tehdä sopimusta, niin ensimmäinen mahdollinen sopimuksen alkamisajankohta oli 30.1.! Siihen mennessähän multa ehditään katkasta sähkön tulo! Mitä mä nyt teen??

Ensin pitkität sähkösopimuksen tekoa viime tippaan ja kun se viime tippa tulee, ajattelet että sähköt ilmestyy varmiten kysymällä asiaa TÄÄLTÄ? Eikö nyt järki sano, että soitat sinne sähköyhtiöön ja toimit sen mukaan mitä sieltä sanotaan. Ei sua varmasti auta se, että saat vastauksen täältä kun jokatapauksessa sinne joudut soittamaan ja sopimaan asiat.

Anteeksi, ärsyttää vaan tämmöset jonninjoutavat, uusavuttomat aloitukset....

Kiitos vastauksista!

Sinä "voi voi", mä vaan nauran sulle, koska et vissiin ymmärrä, että sain tämän asunnon juuri äsken. EILEN sain tietää tulleeni valituksi ja allekirjoitin vuokrasopimuksen. Väittäisin olevani liikkeellä ihan ajallaan. Joten haist ite.

Kun on noin kiire, niin ehdottomasti tee sopimus ns oikean sähköyhtiön kanssa, eli sellaisen joka tuottaa myymänsä sähkön itse. Virtuaaliyhtiöitten kanssa saattaa tulla muutaman päivän viiveitä. Viikonloppuna ei taida sopimuksen teko onnistua mutta soita heti maanantaiaamuna.

Yhteistyössä