UUSI aloitus jos ei menis väärään ketjuun :) Rippijuhlan tarjoilusta. Ja salaatti mitä laittas tarjolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee, auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee, auttakee

Vieras
Eli meillä on nyt kahdet juhlat ollut tässä 5 vuoden aikana. Ja nyt kolmannet rippijuhlat. Esikoisen rippijuhlissa oli savulohisalaatti ja vihersalaatti. Toisen lapsen juhlissa oli tonnikalasalaatti (riisi versio). Mutta mitäs nyt kolmannen lapsen juhlaan salaatiksi kehittelis? Joo netti on täynnä ohjeita ja juhlasivustoja. Ja olen jo niitäkin tutkinu. Mutta nyt vaan on pää tyhjänä

Ja joo tulee toki muutakin tarjoilua: kahvi, mehu, kotikalja, täytekakku, voileipäkakkua, pasteijat, kahdenlaisia keksiä, porkkanapiirakkaa, juustokakkua..

Pakkoko se on aina olla erilaista jos tuo savulohi salaatti oli hyvää tee sitä uudestaan. Kummitytön rippijuhlissa syötiin jotain salaattia missä oli parsaa ja pähkinöitä. Mielettömän hyvää mut en oo saanu ohjetta kysyttyä vieläkään.

[QUOTE="vieras";27893128]Pakkoko se on aina olla erilaista jos tuo savulohi salaatti oli hyvää tee sitä uudestaan. [/QUOTE]

Peesi. Mä en pysty juuri nyt kertomaan yksienkään juhlien tarjoiluja, joissa olen ollut vieraana, anopin juhlia lukuunottamatta, kun anoppilassa on ollut aina pilkulleen samat tarjoilut. (mulla on aiheesta kokemusta 15v) Kuka muka muistelee, mitä jossain oli 5v sitten tarjolla ja onko nyt juuri sitä samaa?

Yhteistyössä