uusi äitiyspakkaus..tietoa?

Onko kellään tietoa milloin uusi äitiyspakkaus tulee jakoon?
tai onko joku sen jo saanut?

olis kiva jos pian tulisi jakoon, en halua tuota vanhaa ja nyt 2 päivää pitää laittaa työntakia jo rahahakemukset vetämään. voisikohan sen äitiyspakkuksen hakea sitten myöhemmin... laittaisi nyt vain tuon äitiysraha anomuksen. meillä työssä nimittäin vaaditaan 2kk ennen äitiyslomalle jääntiä tuo rahahakemuksen laitto. maksavat sitten palkan äitiyslomalta osan matkaa...

Monta kertaahan tästä on väännetty, mutta mä uskon että se on sitten jaossa, kun Kelan sivulle tulee kuvat siitä. Ja niinhän siellä lukeekin, että uudet kuvat tulee, kun sitä uutta aletaan jakamaan.
Mut kaikkea muuta tästä silti keksitään...

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=737973

Tuossa ketjussa on kuvia.

Uusi äitiyspakkaus vaihdetaan nykyään vissin vasta toukokuussa ja silloinkin vasta kun vanhat ovat loppuneet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 11:45 vieras kirjoitti:
Onko kellään tietoa milloin uusi äitiyspakkaus tulee jakoon?
tai onko joku sen jo saanut?

olis kiva jos pian tulisi jakoon, en halua tuota vanhaa ja nyt 2 päivää pitää laittaa työntakia jo rahahakemukset vetämään. voisikohan sen äitiyspakkuksen hakea sitten myöhemmin... laittaisi nyt vain tuon äitiysraha anomuksen. meillä työssä nimittäin vaaditaan 2kk ennen äitiyslomalle jääntiä tuo rahahakemuksen laitto. maksavat sitten palkan äitiyslomalta osan matkaa...
Kelan sivuilla lukee, että myös tuo avustus on anottava 2 kk ennen laskettua aikaa.

Shannon1
Mä löysin netistä kirpparin jossa myydään vuoden 2007 äitiyspakkausta. Voiko se sitten olla että paikkakunnasta riippuu milloin loppuu vanhat niin uudet jakoon...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 16:20 Shannon1 kirjoitti:
Mä löysin netistä kirpparin jossa myydään vuoden 2007 äitiyspakkausta. Voiko se sitten olla että paikkakunnasta riippuu milloin loppuu vanhat niin uudet jakoon...
Ei riipu paikkakunnasta. Reiman tehtaalta lähetetään pakkaukset kaikille. Ja sieltä aloitetaan uusien lähetys kun vanhat loppuu. Eli ei voi olla vielä myynnissä uus

Shannon1
juuri tuolla samalla sivulla olin kun tuossa ylempänä olevassa viestissä... kuvia siellä ei ole.. mutta kuka nyt valehdellen möisi vuoden 2007 äp:ta? tai en minä tiiä... :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:09 Shannon1 kirjoitti:
juuri tuolla samalla sivulla olin kun tuossa ylempänä olevassa viestissä... kuvia siellä ei ole.. mutta kuka nyt valehdellen möisi vuoden 2007 äp:ta? tai en minä tiiä... :D
Ei varmaan (ainakaan toivon mukaan tarkoutuksella) myy valehdellen, mutta jospa kuvitteleekin että koska pakkaus on saatu vuonna 2007 niin oikea mielleyhtymä on mainostaa sitä vuoden 2007 äp:nä :/

Shannon1
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 18:09 Shannon1 kirjoitti:
juuri tuolla samalla sivulla olin kun tuossa ylempänä olevassa viestissä... kuvia siellä ei ole.. mutta kuka nyt valehdellen möisi vuoden 2007 äp:ta? tai en minä tiiä... :D
Ei varmaan (ainakaan toivon mukaan tarkoutuksella) myy valehdellen, mutta jospa kuvitteleekin että koska pakkaus on saatu vuonna 2007 niin oikea mielleyhtymä on mainostaa sitä vuoden 2007 äp:nä :/
niin joo aivan..voi olla että luulee sen olevan tän vuoden... :eek:

harmaana
Tai myyjä tietää saavansa uuden pakkauksen, jota myy. Tällöin laskettu aika voisi olla myöhemmin kesällä tai syksyllä. Joka tapauksessa hän saisi enemmän tiliä kuin ottamalla pakkauksen rahana. :whistle:

Yhteistyössä