Uusi äiti ujuttautuu mukaan!

Hei vaan kaikille :)!

En ole aiemmin kirjoitellut näillä sivuilla, joten ajattelin esittäytyä ;). Olen 36-vuotias kahdeksan lapsen kotiäiti Helsingistä (lapset 14v-2,5kk) ja perheeseen kuuluvat lisäkseni mieheni ja läheisemme, joka on invalidi. Jaloissa pyörivät vielä kaksi kissaa ja pieni sekarotuinen koira, joten vilskettä riittää :D.

Olisi kiva kuulla, minkälaista väkeä täällä pyörii... eli voisitteko hieman kertoa itsestänne :).

Hei vaan, ja tervetuloa mukaan :wave:

Mä oon 31-vuotias jyväskyläläinen 3,5-vuotiaan pojan äiti. Perheeseen kuuluu myös avomies. Ammatiltani olen äikänope. Olen yrittänyt valmistua viimeiset kolme vuotta, mutta aina on soitettu töihin. Nyt yritän olla vastaamatta puheluihin ;) ja saada paperit käteen.

Hauska tutustua.
Mie oon 27vuotias emäntä Vihdistä. Perheeseen kuuluu 36vuotias avopuoliso ja 8-vuotiaat kaksoset: tyttö ja poika sekä 7-vuotias kuopus tyttö.

Rakastan kaikkea vanhaa: amerikkalaisia autoja, huonekaluja, rakennuksia. Ammatiltani olen perinteinen verhoilija/artesaani/puvustaja. Harrastan tatuointeja ja käsitöitä.

Heippa ja tervetuloa! Mäkin olen aika uusi palstailija. Tai olen täällä aika kauan jo pyörinyt, mutta vain vähän aikaa rekisteröityneenä.
Olen 23-vuotias yksinhuoltaja ja tyttäreni on 1v 1kk =)

Tervetuloa joukkoon!

Täällä 27-vuotias esikoisesta kuumeileva, valtavan eläintarhan omistava touhuke. Harrastuksiin kuuluu kaikensortin käsityöt, palapelit ja lukeminen. Ja viehän nuo eläimetkin oman aikansa.

Yhteistyössä