UUSI äänestys mää-mää lammas

pääsiäisen hurmaavin lammas

• Nalkuttava Talonmies

Ääniä: 4 16,7%
  • Nipistys

Ääniä: 15 62,5%
  • one large coffee to go

Ääniä: 1 4,2%
  • Sininen Satutar

Ääniä: 7 29,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    24
Kyllä meinas tuskan hiki nousta... Ja eihän tuo edes eka kerralla onnistunut...
Olen nyt kerran äänestyksen tehneenä sitä mieltä että voitaisiin yrittää hieman jakaa tätä äänestyksenteko vuoroa...

Nalkuttava on sen kyllä kiitettävästi ja ilma narinoita tehnyt, mutta silti...

Vuorottelu vois olla ihan hyvä idea, tosin ehkä sen joka alkaa tekemään kannattaisi ensin ilmoittautua projektiketjussa, jotta useampi ei tekis sitten turhaa työtä?

Jee, sääliääni, kiitos. :heart:

Aivan näin ja sitten se jos aiotaan saada äänestys tuohon 20 alkamaan pitäisi ehkä olla joku takaraja mihin mennessä työt pitäis olla siinä ketjussa...

Se voisi toimia niin, että joku vapaaehtoinen ilmoittautuu esim viimeistään 19:30 maissa tekemään ketjun ja hyvä olisi että joku jaksaisi tehdä sen listan aikaisemmin. Nimittäin äänestyksetjun luominen on nopeaa, kun lista on valmiina ja sen kopsaa pohjaksi. Toki saa lupautua hommaan aikaisemminkin.

Voipi olla että se oli sitten määräaikainen juttu, koska sitä ei ole lisätty sinne ketjun ekaan viestiin... mä olen sen mukaan menny siitä lähtien. Se on tää.. tää... tää dalmatia kun vaivaa, niin ei voi aina kaikkea muistaa. :D

Eikös se takaraja ole sovittu 19.45, ja minä myöhästyin siitä joten sikäli tätä uutta ketjua ei olis tarvinnut tehdä...

Postauksille, mutta olisi ihan kiva kyllä tietää että jos pitää "uhrautua" tekemään se ketju, niin ei sitten ihan viime tingassa kiitos. Jos kaikki on leväällään, niin helposti menee vartti leikkaamisessa ja liimaamisessa.

Yhteistyössä