uusavuttomuuden huipentumia!

  • Viestiketjun aloittaja avutonko
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
perhetyöntekijänä ollessani kehotettiin erästä äitä antamaan vauvalle soseutettua perunaa..äiti soittaa kun en saa noita ranskalaisia millään soseeksi
Ei voi olla tosi?:eek:
kai nämä sit on totta nämä ''uusavuttomat äidit jutut''.
Kun eräs terkka kerto et (tää juttu on sattunu jo vuosia sit) et oli jotain äitiä kehoittanu keittämään vauvalle ihan oikeata kaurapuuroa niin tämä äiti oli katsonu ihmeissään terkkaan ja tuumannu...kait se pitää sitten ostaa kattila vai missä mä sen keitän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Luokkakaveri kerran yläasteen köksäntunnilla, kun ope sanoi kakkua tehdesämme, että kerma vispataan käsin.
Noh kundi siinä sitten iloisesti törkkäs kätensä kermakuppiin ja alkoi vimmatun heiluttelemisen.
Huikkas opelle, että mites ku tää kerma roiskuu ihan sairaasti ku tätä käsin vispaa..? :LOL: :LOL:


Tässä kohtaa mä repesin niin, että pitää pitää vähän taukoa lukemisessa

:LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Otin hiustenpidennykset ompelutekniikalla (eli omasta tukasta tehtiin pieniä ranskanlettejä poikittain päähän ja jatkot ommeltiin niihin). Halusin ne pois ja pyysin miestäni ottamaan, totesi ensin et onkohan se ihan viisasta ja kivuliasta näin kotioloissa. No se rupesi sit niitä ottamaan pois ja oli ihan h moilasena, et ne onkin tollein laitettu, oli luullut et ne on ommeltu mun päänahkaan kiinni :D
 
Joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No en tiiä onks tää uusavuttomuutta, enempi kait tätä mulle tyypillistä hömelyyttä. Eilen keittelin puolukoista vispipuuroo, ja kun ne marjat on vedessä aikansa kiehuneet niin sihtaan ne sihdin läpi pois siitä "mehusta" johon siis lisätään ne mannaryynit...
No, minä iloseen laitan sihdin lavuaarin päälle ja kaatelen sen mehun siitä läpi että ne puolukan kuoret jää siihen siivilään......
Sitten seisonkin hölmistyneenä se sihti kädessä, täynnä puolukan kuoria kun miekkonen kröhäsee seläntakana.
"kaadoit sitte ne mehut tonne viemäriin...?"

Jeba jees, näin tein... B)

Luokkakaveri kerran yläasteen köksäntunnilla, kun ope sanoi kakkua tehdesämme, että kerma vispataan käsin.
Noh kundi siinä sitten iloisesti törkkäs kätensä kermakuppiin ja alkoi vimmatun heiluttelemisen.
Huikkas opelle, että mites ku tää kerma roiskuu ihan sairaasti ku tätä käsin vispaa..? :LOL: :LOL:
Luin tässä kerran kun yksi äiti oli joutunut lainamaan sähkövatkainta oman mentyä rikki että SAA kermat vatkattua kakkuun... Voi elämän kevät!
 

Yhteistyössä