Uusavuton ja tyhmä kysymys lasten telkan katselusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Kun sanotaan että liiallinen lastenohjelmien katsominen on pahasta, tappaa luovuuden jne. Niin miten on musiikki dvdt, esim Fröbelin palikat ja Titinalle. Tietääkö kukaan onko ne yhtä paha asia kuin joku piirretty elokuva? Vai pitäiskö lapsille laittaa vain cd:ltä tulemaan? Tuleeko mun 1,5vuotiaasta aivoinvaliidi jos se kattoo joka päivä tunnin verran fröbeleitä tai titiä? Kun se rakastaa niitä yli kaiken, tanssii ja soittaa leikkisoittimillaan samalla. Tiiän että tyhmä kysymys varmasti mut... :ashamed:

No ei toi kovin passiiviselta katsomiselta kuulosta, kun tanssii ja soittaa samalla. Mä en olis huolissaan. Mä oon ite mistä tahansa tekemisestä sitä mieltä, että jos tekee vaan sitä yhtä ja samaa, on syytä ohjata muihin tekemisiin myös. Kunhan touhuilee muuten monipuolisesti ja ulkoilee jne. niin musta ihan ok.

No ei toi kovin passiiviselta katsomiselta kuulosta, kun tanssii ja soittaa samalla. Mä en olis huolissaan. Mä oon ite mistä tahansa tekemisestä sitä mieltä, että jos tekee vaan sitä yhtä ja samaa, on syytä ohjata muihin tekemisiin myös. Kunhan touhuilee muuten monipuolisesti ja ulkoilee jne. niin musta ihan ok.

Niin, se on vaan niin tosi kätevä "lapsenvahti" sillon kun pitää tehdä jotain jossa en voi pitää lasta sylissä tai muutoin aktiivisesti huomioida sitä. Kun tää meiän kuopus on aika vaativainen tapaus eikä vieläkään viihdy hirveen hyvin omissa leikeissään. Meillä on useampi levy fröbeleitä ja titiä ja joka päivä se jonkun verran niitä katsoo. Hihkuu ihan tohkeissaan kun näkee että laitan sille tulemaan niitä, hakee leikkikitaransa ja muut soittovälineet ja "soittaa" ja tanssii samalla. Pyörii ympyrää ja rämpyttää tota muumileikkikitaraa ammattilaisen elkein :D Mitään piirrettyjä se ei katso, siis varsinaisia lastenohjelmia, eikä sitä ees kiinnostaiskaan sellaset, Musiikki on se mikä kiinnostaa.

Yhteistyössä