uus tatuointi ja turvotus....???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tatska

Vieras
kävin eilen ottaa tatuoinnin jalkaan, nilkkaan osittain luun päälle ja jalkapöydän päälle.... koski muuten aika.... paljon....

on mul jo ennestään kaks kuvaa. toinen rinnen yläp. ja toinen olkapääs.

mut nyt on jalka aikas turvonnu ja punainen... ei kyl oikeestaan koske.

johtuuko tää nyt tästä "herkästä" paikasta vai mistä.... aiemmat ei olleet tällasia. luin jostai et voi olla punanen yms, mut olis kiva jos jollain olis omia kokemuksia, ennen kuin ryntään tatuoijan pakeille riehumaan.... ;)

eli onko tietoa yms......??????

olen kiitollinen jos joku osaa neuvoa :)

minulla myös kuva nilkassa. en muista että olisi ollut mitään turvotusta sen ottamisen jälkeen. Kannattaa seurailla tilannetta ja mene lääkäriin mikäli epäilyttää.

Mullakin nilkassa tatuointi. Ei se turvonnut, mutta kuva parani tosi hitaasti, kun vertaa esim. kuvaan, joka on mulla niskassa. Tatuoinnin reunatkin punotti aika kauan. Nyt tuo kuva on n. 2,5 kk vanha ja edelleen semmoinen kui¨va ja rasvaan sitä vieläkin. Epäilen, et johtuu vaan paikasta. Mut jos sulla turpoaa jalka kamalasti, ni lääkäriin sitte.

Mulla oli kaksi päivää nilkka turpeana ja punaisena. Voi johtua lämpimistä keleistäkin että käyttäytyy erinlailla. Putsailin muutaman päivän septidinillä niin rauhottu.

Yhteistyössä