Uus hiusväri! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tän väriset niistä ny sit tuli! :D

Ja sanon heti että ihan turha alkaa kommentoimaan mun "kampausta", sellaista ei siis ole. Hiukset on tasan sekaisin ja joka suuntaan, pesun jäljiltä :D

Mää tykkään sävystä niin paljo! Piti tilata uus väri vielä, Cybershopista tilasin Directions valkoisen shokkivärin.

Päätin nyt kuitenki sen verran teidän silmiänne säästää että suttasin ton tosi väsyneen naamani piiloon.. se ois ollu jo ihan liikaa.. :laugh: :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Nice :D

Mullon kans, mutta ihan vetyperoksidiblondina kokonaan, ennemmin on ollut sellainen 'turvaraja' eli otsis tumma.

Tiistaina tehdään ne pesukarhuraidat B)
Olitkohan se sinä jonka kanssa niitä tässä taannoin himoittiin?

Mä nimenomaan halusin epäluonnollisen blondin eli valkosen. Ihan en viel tavotteeseen päässy ku loppu suoraväri kesken mut onhan tuo jo melkosta valkonen :D

En ollu minä :) Ne on kyl siistejä raitoja, joskus oon sellasiaki harkinnu.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mä oon kuvitellut sut aina mustahiuksiseksi, ootkin blondeista blondein :o :D ! Kiva väri on kyllä :)

Mä aikasemmin käytin sinisenmustaa hiusväriä, tosi pitkään. Sit kyllästyin värjäilyyn ja blondasin ja sain sit lopulta oman värin takas, se tosi tyypillinen suomalainen maantieväri.. :x

Eipä sitä kauaa jaksanu kattella.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Tykkään.
Upean värinen.

Millä värillä värjäsit? Valkoisella shokkivärillä, vai laitat sen tuon päälle?

Mä blondasin eka Live XXL Colorin jollai Absolute Platinum -värillä ja siihen laitoin päälle yhen valkosen suoravärin jämät. Ennen suoraväriä tuo oli pikkasen kellertävä, not nice..

Vedän viel toiseen kertaan suoravärillä kunhan uus tulee :D

Saa ny sit nähä et kuin kauan jaksaa pitää tollasta väriä yllä. Ainakaan mitää jatkuvaa blondailua mun hiukset tai päänahka ei kestä.

Mut sit täytyy vaihtaa johonki toiseen mielenkiintoiseen väriin.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mitkä on pesukarhuraidat? meneekö ne siis "väärinpäin"?

Pienessä osiossa hiuksia poikittain B)

Tooosi luonnollista :laugh:
Olkaahan huoleti, kuva tulee varmasti, jahka mun päähänpistoni tässä kolmenkympinkriisin myllerryksessä toteutuu!

juu, Google mua jo valaisikin :D

Yhteistyössä