uupumus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mim"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mim"

Vieras
mikä auttaa siihen? kokoajan joku asia stressaa/huolettaa/jännittää. Väsyttää todella paljon. Hormonitkin aivan sekaisin. Imetin poikaa 2-vuotiaaksi asti :/ Lopetuksesta on nyt 4kk. Tiedän että valvon liian myöhään, syön huonosti ja stressaan liikaa kaikesta. En vaan pääse irti kaikesta tuosta. muutenkin koko elämäntilanne on aivan hassu. olen yh mutta sitten kuitenkaan en ole yh. huh koskahan kaikki tää helpottaa. olis helppoa jos voisin miehelle puhua jotain näistä asioista mutta kun en voi enkä tiedä miksen. :/

[QUOTE="vieras";23742848]Kilpirauhanen tutkittu?[/QUOTE]

lääkäri ei nähnyt syytä tutkia tuota. pitäis kuulemma olla muutakin vaivaa kuin väsymystä... mut eipähän nuo tk:ssa ikään viitsi mitään tutkia...

Kaikillahan tuollaista on. Sen tajuaisit jo jos olisit tätäkin palstaa seuraillut vähän pidemmän aikaa - Tai ylipäänsä mitään palstaa.. Harvassapa ovat ne oikeasti terveet, elinvoimaiset ihmiset.

itsellä ihan sama noitten fiilisten kans...musta tuntuu että olen puolet päivästä maailman iloisin ja toisen puolen päivästä ahdistunut ja masentunut..terveeksi on todettu. mut ei kyllä tunnu terveeltä kun itsetuhoisia ajatuksia pari kertaa viikossa ja pienetkin asiat saa hermoraunioksi. mikähän lie on hätänä kun itse elämä mulla ihan kunnossa...tsemppiä!

Jos syöt huonosti, koko kroppa ja mieli voi huonosti. Nyt on ruokaremontin aika! Itse olin 2 v. ajan ihan hajalla kun söin huonosti. Nyt olen n. pari kk syönyt hyvin (en lainkaan sokeria tai pastaa tms. puppua) ja liikkunut. Olo on ihan huippu! Kesävaatteetkin menevät paremmin päälle.