Uuh, mikä yllätys voice of Finlandissa:O

"vieras"
Mua vähän harmittaa että Laura tippu. Aluksi en tykännyt siitä mut nyt tykkään, laulaa tosi puhtaasti ja vahva ääni. Osku on ollut vähän liian iskelmä mun makuun (tänään en nähnyt hänen esitystään).
 
Mä olin varma et Inga tippuu koska Elastinen on tehny monessa jaksossa selväks et fanittaa enemmän Ikeä ja sitä kirkkonummelaista..
Eve Hotti oli Laurin joukkueesta myös oikea tippuja koska veti illan huonoimman esityksen.. Olisin kyllä toivonut Denisin häipyvän omahyväisine irvailuineen mut illan suoritusten perusteella ymmärrän täysin Tähkän valinnan..
 
kyllä
Inga putosi pelkästään kummallisen biisivalinnan takia. Tomas noista olis joutanut kotiin. Esittänyt ihan samanlaisen biisin joka kerta viime viikkoa lukuun ottamatta. Niin nähty....
 
Ja mä taas olin ihan myyty tuohon Tomasin esitykseen. Se on ollut ihan hyvä tähänkin asti (joo aika paljon samanlaisia kappaleita), mut nyt veti kyl semmosen esityksen, että meinasin tirauttaa itkun... Enkä oo mikään Paula Koivuniemi joka itkee ihan joka biisiissä... No makuja on monenlaisia.
 
Siis oikeasti lahjakkaat laulajat tässä kisassa on tippuneet jo ajat sitten. Mm. Niina Kähönen, Tea Tähtinen, Regina Chevakova ja Maya Paakkari, ja muutama muu (naispuolinen) joiden nimiä en muista.

Olin viime viikolla Reginan keikalla ja täytyy sanoa että jos vertaa vaikka tuon jatkoon päässeen karaoketasoisen Emilian piipitykseen, niin liikutaan kyllä totaalisen eri sfääreissä.

Nytkin Ingan putoaminen oli minusta virhe, kun tuolla on huonompiakin. Osku Ketoloitakin mahtuu 13 tusinaan Suomessa.

inusta Gary voittaa,olen ollut sitä mieltä ihan alusta saakka.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.Tosin, tarkka korva mulla on koska olen musikaalinen ja laulan itsekin, vaikka vain harrastelijatasoinen olenkin.

Uskon kyllä että käy samoin kuin viime vuonna, eli pinnalle nousevat ne joilla on lahjoja, ei ne jotka olivat aivan kärjessä. Kuka on kuullut Mikko Sipolasta, viime vuoden voittajasta, ja ketä edes kiinnostaa? Sen sijaan Krista ja Jesse loistavat. Uskon ja luotan että tänä vuonna myös pääsevät huipulle ne joissa oikeasti on ainesta, pääsivät finaaliin tai eivät.

Ja muuten, minä satavarmasti tulen ostamaan sitten joskus ostamaan Iken levyn. Ja ehkä menen joskus jopa hänen keikalleen kuolaamaan muiden puumien kanssa. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: heebah
"vieras"
Siis oikeasti lahjakkaat laulajat tässä kisassa on tippuneet jo ajat sitten. Mm. Niina Kähönen, Tea Tähtinen, Regina Chevakova ja Maya Paakkari, ja muutama muu (naispuolinen) joiden nimiä en muista.

Olin viime viikolla Reginan keikalla ja täytyy sanoa että jos vertaa vaikka tuon jatkoon päässeen karaoketasoisen Emilian piipitykseen, niin liikutaan kyllä totaalisen eri sfääreissä.

Nytkin Ingan putoaminen oli minusta virhe, kun tuolla on huonompiakin. Osku Ketoloitakin mahtuu 13 tusinaan Suomessa.

inusta Gary voittaa,olen ollut sitä mieltä ihan alusta saakka.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus.
Mun tulee mieleen Gary Glitter ulkonäöstä. En tykkää tyylistä, en olemuksesta, en nimestä, eikä ole kummoinen laulaja ja esiintyminen on sellaista pinkeetä sukkahousufarssia. En usko sen mahdollisuuksiin.
 
[QUOTE="vieras";28329150]Mun tulee mieleen Gary Glitter ulkonäöstä. En tykkää tyylistä, en olemuksesta, en nimestä, eikä ole kummoinen laulaja ja esiintyminen on sellaista pinkeetä sukkahousufarssia. En usko sen mahdollisuuksiin.[/QUOTE]Minä taas uskon, koska tuo myy, eikä sellaista ole vielä Suomessa. Garyn mentävä markkinarako siis. =)
 
"vieras"
Minä taas uskon, koska tuo myy, eikä sellaista ole vielä Suomessa. Garyn mentävä markkinarako siis. =)
Minusta sen tyylistä on aika jättänyt, jotenkin vanhahtava. En usko että löytyy tarpeeksi markkinarakoa. Minusta se vain esittää pirteätä mutta pinnan alla on hysteerikko. Ei pahalla, tulee vain sellainen vaikutelma. Mut olen yleensä oikeassa näissä. :)


Tuolle Ikelle on suora tilaus olemassa, hyvä paketti kunhan tottuu laulamiseen. :D Antti pystyy muuntautumaan ja on valloittavan oloinen, varma ja rento persoona. Sopii lavalle kuin lavalle. Ja se rillipäinen fiilistelijä on myös tarpeeseeen kunhan valitsee samantyyppistä kuin tänään, hieno saundi ja varma ote.

Mulla ei ole varsinaista suosikkia. Nuo kolme kisaa voitosta.
 

Yhteistyössä