Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

"joku"
Tosi huono lukea kännykällä!! Ennen tekstin koko oli just passeli nyt niin pientä ettei pysty lukee ja vastausten kirjottaminen ihan peestä. Mikä uudistus tää muka on?? Mikään ei toimi, myös vastaus palkki liian pieni. Myös seuraava sivu - painike liian pieni ja viimeinen sivu- painike taas järjettömän iso. Ainut hyvä muutos on yläpalkki, väri nimittäin. Miksi tehdä muutosta jos sitä ei osata tehdä, muutos ihan turha, entinen oli hyvä ja selkeä.
 
kakkaaaaaa
Kännykällä (samsung galaxy) s2 tosi huono. ennen tuli pisteen jälkeen automaattisesti iso kirjain, nyt ei. lisäksi joutuu kirjottaa sokkona, sillä teksti ei tuu ruudulle reaaliajassa. tällänin hetkellä se on vielä sanan "reaaliajas" kohdalla... virheitä on vaikee siis korjata, kun ei näe vilkkuvasta nursorista, että ollaanko edes oineilla jäljillä... ei hyvä! vanhat oml paaaaaaaljon paremmat kännykällä!!! jos haluu mähdä mitä on kirjoittanu, joutuu renklaa esikatselulla ees-taas koko aja tässäkin kirjotusvirheitä palbon, en vaan jaksa korjata. liian hankalaa. sorryn.. (nursori on kursori ja palbon on siis paljon :D)
 
"hhh"
Mun htc:lla ei ole mitään ongelmaa palstan kans enää. Tää on paaaaaaljon parempi mitä entinen.

Ja mä pystyn ainaki ihan hyvin näkee ja korjaan tekstin, niiku muuallakin.

Koittakaas play kaupasta uc browser selainta....
 
"hhh"
Ja tosiaan, mulla edelleen sujuu puhelimella sekä tabletilla tekstin korjaus... ihmettelen tosiaan miksi teillä ei onnistu ja miten erilainen voi sit puh olla.. joku asetus viturallaa???
 
"vieras"
Tabletilla tämä uudistus ei onnistunut. Sivu ei näytä kiinnostavalta, ketjuissa ei näe suoraan etusivulta ketjun aloittajaa, ainoastaan viimeisimmän kirjoittajan. Ennen ketjuun pystyi hyppäämään suoraan mille sivulle hslusi, etusivulla näki sivunumerot. Ei näy enää. Enkä ole vieläkään löytänyt "lainaa"-nappia, en siis voi lainata toisen tekstiä ja vastata siihen.

Ketjua lukiessa en myöskään pääse suoraan etusivulle millään napilla, vaan pitää kelata sivu kerrallaan taaksepäin. Voiko nämä kaikki olla kiinni mun tabletin asetuksista? En tykkää uudistuksesta ja olenkin viettänyt aikaani Vauva-palstalla, se kun toimii tabletillakin hyvin.
 
"Sadie"
Rutisenpa nyt minäki.. Aluksi toimi puhelimella hienosti, luettavuus ja kaikki tosi ok. No ei ole enää! Kaikki aivan liian isoa, joutuu kokko ajan pienentämään sivua, joka kerta kun avaa ketjun, siirtyy uudelle sivulle tms tms. Surkeeta! Aiva niinku tää sivu ei olis mobiiliversiona enää ollenkaa. Jos johonkin ketjuun vastaa, ei näe kuin alun siitä mitä kirjottaa. Iso murrrr!!
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
"vieras"
Painoin tuota edellisen "lainaa"-merkkiä, mulle avautuu vaan tämä "uusi vastaus"-kenttä tabletilla.

Ja nuo sivunumerot näkee vasta, kun avaa ketjun. Ennen ne näkyi heti etusivulla ketjun alla. Onko mun tabletissa vika, toimiiko muiden vastaavilla ihan ok?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29065901]Painoin tuota edellisen "lainaa"-merkkiä, mulle avautuu vaan tämä "uusi vastaus"-kenttä tabletilla.

Ja nuo sivunumerot näkee vasta, kun avaa ketjun. Ennen ne näkyi heti etusivulla ketjun alla. Onko mun tabletissa vika, toimiiko muiden vastaavilla ihan ok?[/QUOTE]

Hahaa, nyt löysin oikean kohdan! Painoin kohtaa koko sivu, ja tämä muuttui taas sellaiseksi kun ennen. Mutta missä se uudistus sitten on? Värit on erilaiset, mikään muu ei. Mutta pääasia että toimii taas!
 
"Vieras"
Mitäs nyt on sivulle tapahtunut? Teksti on todella pientä ettei näe kunnolla lukea, ja kun sen suurentaa niin vasen reuna jää tekstistä piiloon. Eli koko lähettäjäpalkki (jossa lukee kuka on viestin lähettänyt) jää kokonaan piiloon.

Eilen oli vielä kaikki hyvin.
 

Yhteistyössä