Uudet (vanhat) lastensängyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26611566:
Aivan ihunat:heart: Mulla oli kiikarissa yksi wanha lastensänky, mutta myöhästyin ja se kerkesi mennä.:snotty:
Mäkin kyttäsin näitä useamman vuoden :) Nää on mun ystävän lasten vanhat sängyt ja yritin jo jokunen vuosi sitten tehdä näistä kauppaa, mutta he eivät vielä silloin voineet näistä luopua. Vitsit että voi tulla hyvä fiilis yksistä sängyistä ihmiselle :D
 
Ihanat :) Meillä on mökillä kans tuommoinen. Se on ollut mun mökki-lastenhuoneessa sänkynä, mutta joskus teininä oli pakko lopettaa siellä nukkuminen, kun noi ei valitettavasti oo enää aikuiselle kovin mukavia sänkyjä :( Mutta siellä se vieläkin on ja nyt siinä nukkuu muut lapset jo, ja ehkä omakin joskus.
 
Meillä oli pitkään tuollainen lähes samanlainen, kuin pojallasi. Vaihdettiin juuri pois tylsään tavalliseen sänkyyn, kun alkoi pituudet tulla vastaan esikoisella :D Vietiin se mummolaan varastoon, mutta se olikin siellä jo käytössä. Saa nähdä, saadaanko enää sitä takaisin. Sieltä sen olimme siis itse alun alkaen saaneetkin, että sen puoleen saavat kyllä ihan "omia" sen takaisin :)
 

Yhteistyössä