Uudet Me&I vaatteet julkaistaan.

  • Viestiketjun aloittaja vitsi oon sekasin
  • Ensimmäinen viesti
vitsi oon sekasin
Siis tuleekohan se uus mallisto näkyville heti kun vuorokausi vaihtuu vai vasta huomenna aamulla tai päivällä? Odotan, että pääsen näkemään onko retromallisto kiva vai kamala...
 
"fakta"
heh. sehän lipsahti julkisuuteen jo viime viikolla. kaikki on nähny sen jo. osa on kamalia ja osa ihania niinkuin aina. ja ei tuu keskiyöllä netiin vaan vasta iltapäivällä. eikä myöskään saa ostettua netistä, vain myyjiltä
 
"vieras"
[QUOTE="fakta";25517027]heh. sehän lipsahti julkisuuteen jo viime viikolla. kaikki on nähny sen jo. osa on kamalia ja osa ihania niinkuin aina. ja ei tuu keskiyöllä netiin vaan vasta iltapäivällä. eikä myöskään saa ostettua netistä, vain myyjiltä[/QUOTE]

No en minä ainakaan oo nähnyt...
 
no joo
[QUOTE="...";25517063]Mistä sellaisen myyjän sit löytää? Pitääks mun mennä jonkun himasta ne vaatteet hakemaan? Johan on outoa..[/QUOTE]

ei tartte mennä, ihan itellasta saat hakea. mut tilaus pitää tehd myyjän kautta. rekkaudu jollekin palstalle ja huutele niin saat takuulla kymmenen yhteydenottoa myyjältä. tai kysele muilta äideiltä, monesti myös neuvolan tai perhetuvan ilmoitustaukuilla on yhteystietoja.
 
vitsi oon sekaisin
[QUOTE="fakta";25517085]on ne netissä vieläkin- kun tietää mistä etsii.[/QUOTE]

Voitko laittaa jotain linkkiä, kun en tiedä mistä etsiä?
En pääse taas muutamaan päivään koneelle, niin olis vaan niin kiva nähdä ne :)
 
vitsi oon sekaisin
Kiitos. Pari mekkoa oli kivoja mielestäni. Ihan kivoja monet muutkin, mutta ihan kiva ei riitä kyllä, että tilaisin niin kalliita vaatteita. Aasin kakkapökälepaita oli aika hirvee.
 

Yhteistyössä