UUDET ILMAKUMIRENKAAT??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nostellaan kun aihe on meille ajankohtainen.

Tietääkö kukaan mitä maksaa pyöräliikkeessä pelkkä sisäkumi tavallisiin vaunujen renkaisiin? Vai kannattaisikohan vaihtaa kerralla kaikki renkaat?

Alkuperäinen kirjoittaja emmaljungalainen:
Nostellaan kun aihe on meille ajankohtainen.

Tietääkö kukaan mitä maksaa pyöräliikkeessä pelkkä sisäkumi tavallisiin vaunujen renkaisiin? Vai kannattaisikohan vaihtaa kerralla kaikki renkaat?

Me kun ostettiin meiän rattaisiin 4 ulkorengasta ja 6 sisäkumia (2varalle) biltemasta niin hintaa tais tulla 10?-15?.

Nostellaas vanhaa ketjua, jos jollekin aihe on vielä ajankohtainen.

Noita vaunujen sisäkumeja myy ihan Prismat, cittarit ym. ja sieltä saa varmaan halvemmalla kuin pyöräliikkeestä. Itse maksoin sisäkumista 6 euroa prismassa, mutta eilen huomasin että Tokmannillakin oli myynnissä sisäkumeja ja maksoi vaan 3 euroa. Ostin kaappiin varuiksi, kun kuitenkin jossain vaiheessa sisäkumi taas poksahtaa kun on vanhat vaunut.

Mitähän nykyisin maksaa ilmakumirenkaat Brio-vaunuihin? Oon ehkä ostamassa käytetyt (vm.2006) vaunut, joissa on kuluneet puhkeamattomat täyskumi- (vai mitkä onkaan) renkaat. Haluaisin ilmakumi- tai ilmakennorenkaat... Täytyy tosin ensin kokeilla kuinka toimivat nuo vanhat renkaat on.

Mitä muuten olisitte valmiit maksamaan hyvinpidetyistä käytetyistä Brioista vm.2006? Yhdistelmärattaat kovalla kantokopalla. Heittoaisa löytyy, teleskooppisäädöllä.

joihin olen ostamassa ilmakumeja. Nuo puhkeamattomat eivät kulje hyvin epätasaisella, vaikka muuten ovatkin ihan hyvät.
Vm.2006 teleskooppi/heittoaisallisista ja kovalla kantokopalla olevista Novista voi hyvällä tuurilla saada parisataa. Omani ostin hyvin vähän käytettyinä, uudenveroisina 190 eurolla.

Eminella, mistä olet ostamassa nuo ilmakumit. Ihan jostain lastentarvikeliikkeestäkö? Tiedätkö minkä hintaisia ovat uutena..? Meille tuleekin Brion yhdistelmävaunut vm.2008 (200€ käytettynä), mutta niissä samoin puhkeamattomat renkaat ja haluaisin ne ilmakumi...

Yhteistyössä