Uudessa asunnossani laitetaan kattolamput töpselillä kiinni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä mun mies on tehnyt niin, että ottanut sen töpselipaikan irti katosta ja laittanut sokeripalalla lampun kii. Osa lampuista kun ei mee sillä töpselillä paikalleen (näkyy sieltä alta)...

helvetistäkö sen tietää kumpaa pitää olla :O

voi kiesus ku kaikki pitää olla aina niin hankalaa. mä ostan uuteen kämppään jalkalamput joka huoneeseen, eipähän tartte murehtia : /

No voi perkele, onko se ny noin vaikeeta? Kun katot kuvia niin tossa kuvassa 1. näkyy messinkinen tappi seisomassa kuin kyrpä niin se on maadoitettu malli ja kuvassa 2 ei sellaista ole joten se on maadoittamaton malli

kuva 1
1150687.jpg

kuva 2
1152510.jpg

Jos oot hyvännäkönen mimmi, voit varmasti vain huikata jollekin äijälle siinä naapurustossa, voisiko tulla laittamaan töpselit kuntoon. Jos olet ruma niin, ainahan voit tarjota vähän rahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja sähkäri;24104268:
miten naiset ovat näin avuttomia? Tod kädettömyys huipussaan, onko vaikeaa hankkia perusasiat ymmärtävää apua.

Älä yleistä. Oon tietääkseni nainen. Ja kyl miehen muuton jälkeen se taisin olla minä joka sain yks yö päähäni et mähän kytken nyt tuon lampun kattoon ennen ku se on rikki. Eli oon vaihtanu sokeripalan tollaseen pistokkeeseen, kummasti lamppu toimii. Tai oikeastaan koko kämpän lamput, edellises kämpäs oli sokeripalat, täs pistokkeet.

Ja toisaalta, ei sitä opi jos ei ite yritä :) Ap sentään pyysi neuvoja, ei sitä aina oo pakko saada ihan irl sitä apua paikalle. Tai sit mulla on ollu tosi hyviä neuvojia tähän asti, osa ollu yli 500km päässä ku kyselly "tyhmiä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja sähkäri;24104268:
miten naiset ovat näin avuttomia? Tod kädettömyys huipussaan, onko vaikeaa hankkia perusasiat ymmärtävää apua.

No sokeripalat ymmärrän ja osaan, tämmöistä tilannetta ei oo vielä tullu eteen :D nyt mä sit osaan :D

Yhteistyössä