uudenvuoden laihdutuslupailijat.. Miten menee?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vv
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Maanantaina alotin ja on lähteny 2,8kg, mut mua oikeest vituttaa et noin vähän vaik olen kituuttanu 500-600kcal päiväs. Ottaa kyl niin pal päähän, heikko olo koko ajan ja sit ei edes paino lähde :(
ja kun et jaksa jatkaa tuota kittuttusta: alat syödä taas, ja elimistö ottaa kaiken talteen koska se luuleen että olemme kivikaudella ja ruokaa ei ollut saatavilla, mutta nyt on joten kaikki menee varastoihin.
 
laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:
Maanantaina alotin ja on lähteny 2,8kg, mut mua oikeest vituttaa et noin vähän vaik olen kituuttanu 500-600kcal päiväs. Ottaa kyl niin pal päähän, heikko olo koko ajan ja sit ei edes paino lähde :(
ja kun et jaksa jatkaa tuota kittuttusta: alat syödä taas, ja elimistö ottaa kaiken talteen koska se luuleen että olemme kivikaudella ja ruokaa ei ollut saatavilla, mutta nyt on joten kaikki menee varastoihin.
Kyl mä jaksan mutta siltin ketuttaa, must vähän tuntuu et oisko mul joku aineenvaihdunnan häiriö, mul lähtee meinaan aina kilot todella hitaasti ja vessassa saatan joutua käymään vaan 3-4pvän välein, siis kakkalla. En tiä, ei ymmärrä.
 

Yhteistyössä