Uuden pakkauksen pallovaatteet

  • Viestiketjun aloittaja Turhake
  • Ensimmäinen viesti
Turhake
Onko uuden pakkauksen ihana pallovaatteet (body ja potkarit) keltaiset vai limen vihreät? Kun toisessa kuvassa näyttää toiselta, toisessa toiselta.

Voi kumpa tulis jo pian se pakkaus, onneksi taidan ehtiä tän uuden saada, viime vuoden pakkauksesta en tykännyt niin paljon kokonaisuudessaan =)
 
oli ihan kivan näköinen pakkaus.. meillä vuoden 2006 pakkaus ollu täydessä käytössä.. mielestäni molemmissa pakkauksissa jotain kivaa, ja jotain ei niin kivaa..
ehdotin kelalle et äitiyspakkaukseen vois lisätä sellasen julisteen mitä vauvalle päälle eri keleillä.. mut ei toive ainakaan vielä ollut toteutunut. Näin sellasen julisteen neuvolan seinällä, olis tosi kätevä varsinkin äideille jotka saavat ekan vauvan ja talvella..
 
sama täällä
Molemmissa pakkauksissa jotain kivaa ja jotain ei niin kivaa. Meille kai tää uusi kuitenkin tulee jo, hakemus sisässä.

Olen ostanut tuosta viime vuotisesta pakkauksesta ne, mitkä oli kivoja mun mielestä. Paitsi vielä puuttuisi makuupussi ja toppapuku tykötarpeineen. Kun luulen, ettei tää uusi puku ehkä mahdu enää lopputalvena. Tai tiedä häntä, pienempää kokoa kuitenkin on.

Minkä ikäiseksi asti tuo 68cm suurinpiirtein menee? Kun onhan siellä sitten talvella muutakin sen puvun sisässä, kuin pelkkä vauva. Riippuu tietysti, onko reilua kokoa vai ei. Ehkä 74cm olisi hyvä pakkauksen toppis koko??

Ja hei, tuohan oli tosi hyvä idea, toivottavasti menee läpi! Ehkä ei ehtinyt tämän vuoden pakkaukseen vielä... Ja edullinen toteuttaakin.

Musta näytti, että tähän uuteen on saatu samalla rahalla enemmän tavaraa ja vaatteita. Se naisten kortsu nyt varmaan on joku ilmasnäyte, josta Kela ei ole joutunut maksamaan, mutta hammasharjoja kun ostaa n. 45000 kerralla, niin kyllähän sekin jotain jo maksaa. Ja niitä tuskin on kuitenkaan täysin ilmaiseksi lahjoitettu.
 

Yhteistyössä