Uudelleen raskaaksi

Löytyykö sellaisia, jotka ovat raskautuneet heti km.n jälkeen, ilman yksiäkään menkkoja? Miten raskaus sujui, menikö kesken vai onnistuiko?
Miten lääkärit ja terv.hoitajat suhtautuivat? Kotiseutuni lekurit suosittelevat km.n jälkeen ainaski yksiä menkkoja.
 
mä olin tänään km kontrolliultrassa ja lääkäri sanoi ettei näe mitään estettä sille että aletaan yrittää uutta raskautta, sit mainitsi et ei se raskaus ala ennenkuin kohtu on siihen valmis. siis näin meillä
 
Vajaa kk sitten sain spontaanin keskenmenon rv 11. Muutama pv sitten alkoi selkeät raskausoireet, mutta eilen testi ei vielä näyttänyt plussaa..olen kuitenkin satavarma raskaudesta! Saattahan se tietty keskeytyä jo alussa, mutta toivotaan parasta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 22:08 Jenna kirjoitti:
Vajaa kk sitten sain spontaanin keskenmenon rv 11. Muutama pv sitten alkoi selkeät raskausoireet, mutta eilen testi ei vielä näyttänyt plussaa..olen kuitenkin satavarma raskaudesta! Saattahan se tietty keskeytyä jo alussa, mutta toivotaan parasta..
Toivottavasti onnistut. :flower:
 
vauva
minuakin kiinnostaa! onnea raskaudesta :flower: sain kesekenmenon viikko ennen joulua ja olen syönyt 10 pvän kuurin teroluttia eikä menkkoja näy viimeviikolla olisi pitänyt alkaa ja tuli vain vähän ruskeaa tuhrua lämmöt on koholla vieläkin jopa 37 en ole kyllä vieläkään tehnyt km jälkeen kontrollitestiä ajattelin tänään käydä ostamassa testin kovasti toivon olevani paksuna mutta järki sanoo ettei voi olla mahdollista kun tissitkään ei kipuile..niin olin rv 9 kun sain km ja sykkeetkin moneen kertaan nähnyt ja kuullut :ashamed: toivotaan että kaikilla tärppäis pian :heart:
 
Mulla keskeytynyt km rv 12, lääkkeellinen onnistui. Mulla oli jatkuvia kipuja siihen saakka, kun tulin uudelleen (siis heti) raskaaksi. Raskaus meni kesken rv 6. Luulen ettei kohtu ollut vielä valmis uuteen raskauteen, vaikka useat lääkärit onkin sitä mieltä, ettei nainen tule raskaaksi, jos keho ei ole siihen valmis. Nyt pidän jonkin aikaa taukoa ennen kuin uskaltaudun uuteen yritykseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 15:34 Feeniks kirjoitti:
rv 9+2 menossa, kaksi keskenmenoa taustalla. Viimeisin loka-marraskuun vaihteessa ja siitä suoraan sitten poks! :)

pelon ja riemun sekaista odotusta..
Nytten kyllä jännitän sinun puolestasi!! Joko oot asukin nähnyt? :flower:
Ilmoittelethan miten etenet?
 
Kyllä mulla on aina ollu ainakin yhdet menkat välissä.. Nyt en äkkiseltään jaksa laskea miten ne on menny.

Takana siis kolme keskenmenoa 6/05 rv6+6, 10/05 rv5+6 , 05/06 10+4 ja heinäkuussa plussa joka on nyt 31+2 vanha =)

Mutta tuntui että viimeisen vuoden olin jatkuvasti raskaana ja ainainen pelko takapuolessa :(
 
Mulla tuli keskenmeno tammikuussa 2005, laskettu aika ois ollu elokuussa, terveen tytön synnytin marraskuussa 2005, menkkoja ei ehtiny olla mutta vuoto keskenmenon jälkeen kesti 6vkoa, onnea yritykselle! voimia kaikille!
 
Hei! Mulla km joulun aikoihin. Kaavinta 27pv,vuoto loppui 4pv,nyt tuntuu kuin ovulaatio oisi tulossa... taitaa olla haavetta. Ilman kaavintaa tapahtuneen km.n jälkeen vuotoa mullakin 6vk. Kyllä en jaksas millään odotella...
 
hei...

mulla kanssa km joulukuussa alkuraskaudessa. tuli itestään pois, vuoto kesti n. viikon! ja nyt viikko sitten tuli plussat eli 6rv mennään!!
pelonsekaisin tuntein tässä nyt odotellaan josko tämä nyt onnistuisi :heart: tsemppiä kaikille!!! =)
 
Mä olen ollut viimeisen yhdeksän kuukauden aikana kolme kertaa raskaana. Ensin oli tuulimuna, joka hoidettiin lääkkeellisellä tyhjennyksellä. Sitten oli kohdunulkoinen, jota ensin luultiin tuulimunaksi, eli ensin tehtiin kaksi kertaa lääkkeellinen tyhjennys, sitten kaavinta ja lopuksi kaksi tähystysleikkauksta, koska sain ekan leikkauksen jälkeen sisäisen verenvuodon, piti tehdä toinen leikkaus, jossa poistettiin toinen munanjohdin.
Nyt olen kolmatta kertaa raskaana ja pelottaa niin vietävästi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 08:24 Swiss kirjoitti:
Mä olen ollut viimeisen yhdeksän kuukauden aikana kolme kertaa raskaana. Ensin oli tuulimuna, joka hoidettiin lääkkeellisellä tyhjennyksellä. Sitten oli kohdunulkoinen, jota ensin luultiin tuulimunaksi, eli ensin tehtiin kaksi kertaa lääkkeellinen tyhjennys, sitten kaavinta ja lopuksi kaksi tähystysleikkauksta, koska sain ekan leikkauksen jälkeen sisäisen verenvuodon, piti tehdä toinen leikkaus, jossa poistettiin toinen munanjohdin.
Nyt olen kolmatta kertaa raskaana ja pelottaa niin vietävästi.
Voi hyvänen aika! Onpas ollut hankalat jutut sulla. Toivon hartaasti, että onnistut! Oletko miten pitkällä nyt? :hug:
 
Olen vasta ihan alussa eli 5+1 ja mulla on jo varattu aika varhaisultraan. Saan erityishuomioo nyt, kun on niin paljon tapahtunut. Pelko on vaan kova, kun ei tiedä, miten enää uudesta pettymyksestä selviää.

Kuitenkin mun esimerkki kertoo, että raskautua voi nopeastikin keskenmenon jälkeen, vaikka lääkärit varoittelivat, että saattaa kestää kauan.

Onnea myös muille uuteen yritykseen. Toivottavasti pian tärppää!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 12:29 Swiss kirjoitti:
Olen vasta ihan alussa eli 5+1 ja mulla on jo varattu aika varhaisultraan. Saan erityishuomioo nyt, kun on niin paljon tapahtunut. Pelko on vaan kova, kun ei tiedä, miten enää uudesta pettymyksestä selviää.

Kuitenkin mun esimerkki kertoo, että raskautua voi nopeastikin keskenmenon jälkeen, vaikka lääkärit varoittelivat, että saattaa kestää kauan.

Onnea myös muille uuteen yritykseen. Toivottavasti pian tärppää!
:heart: Toivon hartaasti, että kaikki on hyvin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 18:03 IINESP kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 12:29 Swiss kirjoitti:
Olen vasta ihan alussa eli 5+1 ja mulla on jo varattu aika varhaisultraan. Saan erityishuomioo nyt, kun on niin paljon tapahtunut. Pelko on vaan kova, kun ei tiedä, miten enää uudesta pettymyksestä selviää.

Kuitenkin mun esimerkki kertoo, että raskautua voi nopeastikin keskenmenon jälkeen, vaikka lääkärit varoittelivat, että saattaa kestää kauan.

Onnea myös muille uuteen yritykseen. Toivottavasti pian tärppää!
:heart: Toivon hartaasti, että kaikki on hyvin!
Kiitos! Toivottavasti saat itsekin iloisia uutisia pian plussatestin merkeissä.

Minulla on ollut suurena apuna tässä koko prosessissa, että minulla on jo yksi ihana kaksivuotias, jonka sain ihan ilman vaikeuksia. :heart:
 

Yhteistyössä