USKOVAISET ÄIDIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie olen:
Enkä ota rokotetta itselleni enkä lapsille. Ensinnäkin siksi että rokote ei ole kunnnolla testattu ja toiseksi siksi että sen varastointikoodo on eu666. epäilen että näistä rokotetuista tulee se robottikansa josta Raamatussa puhutaan että kulkevat ohjattuna miten esivalta tahtoo:(

Jumala kai jätti sulta sitten järjen pois kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysymys: kumman tekemiä sairaudet on, jumalan vai pirun? tota olen miettiny:o

vaikea kysymys, olen miettinyt itsekin samaa.

Uskon että kaikki hyvä on Jumalasta. Ei kaikki sairaudetkaan ole pahasta, niillä on mm. tärkeä merkitys meidän ihmisten vastustuskyvyn parantumisesta. Uskon että mitään mitä tapahtuu, ei tapahdu ilman Jumalan tahtoa. Jos joku menehtyy sairauteen, oli näin tarkoitettu myös tapahtuvan.

Sairaudet, varsinkin juuri tällaiset pandemiat on jokseenkin välttämättömiä ihmiskunnan selviämisen kannalta - miten pahalta se kuullostaakin niin mikä tahansa mikä karsii ihmisiä tältä planeetalta on lajin selviämisen kannalta välttämätöntä, ihmisiä on täällä aivan liikaa. Jos Jumala on olemassa ja ajattelee pitkällä tähtäimellä ihmiskunnan parasta, niin hän on nämä sairaudet tänne laittanut... karsiakseen populaatiota, jota me ihmiset tyhmyydessämme ollaan kasvatettu liikaa.

Minä ja mies ollaan jo otettu rokote, mukuloille otetaan kun tulee niiden vuoro. Uskon, että Jumala pitää meistä huolen, niin Hän on luvannut. Mutta Jumala on antanut meille myös järjen ja vapauden valita. Hän on myös antanut tiedemiehille viisautta kehitellä näitä rokotteita. Mikrosirut on vedetty tähän nyt mun mielestä turhaan. Aika monia rokotteita ym. pistoksia antaneena en voi ymmärtää, miten niin pienestä reiästä saa menemään mitään muuta kun se pistettävän aineen, joka tässä tapauksessa on jauheena, joka liuotetaan pieneen nestemäärään. Kun lukee Raamatusta pedon merkistä koko sitä käsittelevän luvun, niin en pienillä aivoillani ymmärrä miten nämä kaksi asiaa on tässä yhdistetty.

Meidän kaikkien päivät on ennalta säädetty ja ne on Jumalan käsissä. Jos mun on tarkoitettu kuolla vaikka huomenna, niin voin jäädä vaikka auton alle katua ylittäessäni. Ei sen rokotteen ottamatta jättäminen mua siltä osin pelasta, jos mun päivät on tulleet joka tapauksessa täyteen.

Ja vielä: kuinka moni oli ottamassa sitä sokeripalaa, jossa oli poliorokotetta joskus 80-luvulla? Meidän koko perhe oltiin jonossa. Hyvähän se on kun näitä kehitetään :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja mie olen:
Enkä ota rokotetta itselleni enkä lapsille. Ensinnäkin siksi että rokote ei ole kunnnolla testattu ja toiseksi siksi että sen varastointikoodo on eu666. epäilen että näistä rokotetuista tulee se robottikansa josta Raamatussa puhutaan että kulkevat ohjattuna miten esivalta tahtoo:(

No ilmankos hoitohenkilökunta rokotetaan ensimmäisenä, etteivät enää lakoilla tms. uhkaa. ;)

ei mutta vakavasti puhuen oon kans jotain tämmöstä miettiny. Ja sen takia siis ekojen joukossa pitäs pikkulapset rokottaa yms. Koko sukupolvi kerralla ja syntymättömät kans. Sitä ei tiedä. Ite kuitenkin otin.

Yhteistyössä