uskottomuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särkynyt enkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

särkynyt enkeli

Vieras
Mun tilanne...
Olen seurustellut 8 vuotta ja elämme avoliitossa.ei olla naimisissa, ei ole lapsia, ei ole omaa asuntoa....
itse olen todella yrittänyt kaikkea noita, jossain vaiheessa todella halusin perheen mieheni kanssa ja olla aina yhdessä...
nyt se tunne on hiipunut....
Mieheni rakastaa mua kyllä, hän kertoo sen ja puhuu että haluaa naimisiin kanssani ja lapsia ja ollaan haettu taloa jo pari vuotta...
mutta just se, että hän ei tee mitään, puhuu vaan...
jotenkin on alkanut epäilyttää, haluaako hän edes..eikö se olisi tullu se tunne jo että varmasti ja nyt jos olisi tullakseen..vai?
En enää itekään ole varma tunteistani..
olen ihastunut suhteemme aikana pari kertaa mutta ne ei ole vakavaksi päässyt, ei edes suudelmia..
nyt olen tavannut hiukan vanhemman miehen joka on erittäin rakastunut muhun ja muistaa kertoa sen..ollaan tavattu kerran ja nyt torastaina näemme taas..bielä ei olla edes suudeltu, mutta silloin en tiedä..perhoset hyppii ja lentää vatsassa kun pelkästään ajattelenkin huuliani hänen huulillaan...
sähklpostittelemme päivittäin monta kertaa..
en jotenkin haluaisi antaa periksi nykyise avomieheni suhteen mutta jos kerran pystyn ajattelemaan toista miestä kanssani sekstaamassa ja suht hyvällä omalla tunnolla niinonko suhteemme jo tuhoon tuomittu...voiko tästä vielä nousta vai onko ero ainut ratkaisu...tietysti helpottaisi kun tietäisi itekin mutta kun pää on iavan sekaisin..
Avomieheni siiivoaa ja tekee ruokaa ja on ihana kyllä mutta tuntuu ettei enää riitä.....
Onko unelmani todella nyt särkynyt tämän miehen suhteen.....
jos joku saa käsiin irinan kappaleen, vastaukset niin se laulu kertoo mun tunteet omaa miestäni kohtaan....

Enpä muuta osaa sanoo,kuin että ÄLÄ ODOTA LIIAN KAUAA,ettei elämä valu käsistä-sitä et takasin saa vaikka olisitte seuraavatkin 8v samalla linjalla "suhteessanne" Niin kauan kun ei ole sitoutunut,pitää aina vaan pyrkiä kohti parempaa ja kun sen löytää,pysähtyy.Onnea matkaasi!! :heart:

Yhteistyössä