V
vieras
Vieras
uskotteko te siis kohtaloon ja mitä kohtaloon uskomisella tarkoitetaan?? mä en tiedä uskonko, ku en tiedä mitä sillä edes tarkoitetaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Uskon siihen, että elämässä asiat menevät niinkuin niiden kuuluu siinä elämässä mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Uskon siihen, että elämässä asiat menevät niinkuin niiden kuuluu siinä elämässä mennä.
Etkö ajattele koskaan että se olisi jonkinlaista vastuunpakoilua?
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Uskon siihen, että elämässä asiat menevät niinkuin niiden kuuluu siinä elämässä mennä.
Hmmm,en osaa ajatella noinkaan koska kyllähän teen tottakai jatkuvasti omassa elämässäni päätöksiä.En tarkoittanut, että vain "kuljen elämän mukana" vaan sitä, että mitä elämässäni tulee vastaan niin ne on tarkoitettu koettavaksi ja niistä pitää ottaa oppi.Kaikkeenhan ei voi vaikuttaa ja mitä elämä tuo muassaan niin jokainen käsittelee ne omalla persoonallisella tavallaan.En todellakaan ole mikään "tartu hetkeen"-tyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:uskotteko te siis kohtaloon ja mitä kohtaloon uskomisella tarkoitetaan?? mä en tiedä uskonko, ku en tiedä mitä sillä edes tarkoitetaan..
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Uskon siihen, että elämässä asiat menevät niinkuin niiden kuuluu siinä elämässä mennä.
Hmmm,en osaa ajatella noinkaan koska kyllähän teen tottakai jatkuvasti omassa elämässäni päätöksiä.En tarkoittanut, että vain "kuljen elämän mukana" vaan sitä, että mitä elämässäni tulee vastaan niin ne on tarkoitettu koettavaksi ja niistä pitää ottaa oppi.Kaikkeenhan ei voi vaikuttaa ja mitä elämä tuo muassaan niin jokainen käsittelee ne omalla persoonallisella tavallaan.En todellakaan ole mikään "tartu hetkeen"-tyyppi.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Uskon Jumalaan ja siihen, että hän ohjaa ihmistä. Mutta, ihmisellä on kuitenkin valinnan mahdollisuus omassa elämässään. Mutta kun rukoilen ja pyydän apua vaikeissa valinnoissa, Jumala ohjaa minua oikeaan.
Eikä mitään uskontotappelua tästä. Toiset uskoo kohtaloon, minä uskon Jumalaan.