Uskotteko muka oikeasti että nainen on tyytyväinen ilman tyttöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Juu ei. Tytöt on herttasia, ja pojat on... poikia.

pojat on helpompia. tytöt ovat herttaisia vain valokuvissa, todellisuudessa kuin tiikereitä aina tappelemassa, kiusaamassa ja selän takana kuiskuttelemassa. pojat leikkivät helpommin yhdessä. ovat mutkattomia.

Pojat on tyttöjä helpompia murrosiässä. Pienistä tyypeistä puhuttaessa tytöt on rauhallisempia kuin pojat. Eivätkä tytöt hakkaa päätä seinään!

Niin, jos sulkee silmänsä tosiasioilta. Kyllä suurin osa rikoksista (kaahailu, näpistely, ilkivalta, jne...) tehdään poikien toimesta.

Ai vitsi, en mä nyt tajunnut ollenkaan huomioida rikollisia ja raiskaajia. Ajattelin kuitenkin ihan hyviä lähtökohtia. Tämä menee nyt liian teoreettiseksi, tässä ei ole mittään järkee...

Puhuin ihan normaaleista kilteistä kotilapsista. Tytöt ovat usein murrosiässä ÄIDILLE hankalia. Poikien juoksennellessa kylillä... Tämähän on siis yleistystä.

minä taas en haluaisi tyttöä ollenkaan. poika on jo ja jos saisin valita, seuraavakin olisi poika. taitaa jäädä kakkonen tekemättä, kun tyttöä en halua. kauheita omapäisiä, kiukuttelevia pilkunnussijoita ja hienohelmoja. murkkuiässä KAMALIA. olen siis töissä päiväkodissa ja nähnyt satoja lapsia

Puhut vissiin itsestäsi, otan osaa että olet ollut/olet edelleen pilkunnussija ja hienohelma. Toivottavasti et enään sikiäkkään, sääli lastasi jos olisi tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja Sekä-että joko-tai:
Pentu kuin pentu. Molemmista sukupuolista löytyy kiukuttelevia narisijoita. Miks ei niin olisi pentujen kohdalla kun aikuisissakin on molemmissa sukupuolissa niitä hankalia tapauksia?

Surullista jos ajattelet lapsista että he ovat vain pentuja.

Pakko sanoa että toivoin saavani VAIN poikia ja sain. Syynä että suvussa menee rintasyöpä. En olis halunnu omille lapsille sitä mitä itse jouduin kestämään. Leikkaukset, hoidot ja kaikki jälkitarkastukset. Nyt on kolme ihanaa ja rakasta poikaa.

Pentu kuin pentu. Molemmista sukupuolista löytyy kiukuttelevia narisijoita. Miks ei niin olisi pentujen kohdalla kun aikuisissakin on molemmissa sukupuolissa niitä hankalia tapauksia?

Pentu mikä pentu. Ei siitä pääse mihinkään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:

Huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:

Huh huh.

:D

No voi ei! Ja minä kun toivoisin vielä kolmatta poikaa. Onko mun nyt sitten pakko alkaa toivoa vielä neljänneksi tyttöä? :D

Ja tytöistä saan tarpeekseni töissä päiväkodissa. :)

monet äidit ja naiset ne nimenomaan pitää poikia aina parempina ja nostaa jalustalle, tytöt maan rakoon.
Onhan ne stereotypiat kaikille tuttuja äiti-poika suhteesta....en usko ollenkaan että JOKAINEN äiti haluaa vähintään yhden tytön. Jotkut jopa inhoaa tyttöjä ja sen sitten hyvä ettei Luoja suo sellaisille tyttöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Mä niin kovasti haluisin vaan tyttöjä.. noita poikia mitä on kaks niin en olis halunnu...valitettavaa mutta totta..

Niin lisään vielä ennen ku joka alkaa ränkyttää... että kun noi pojat tossa nyt on niin rakkaitahan ne on, mutta en voi silti olla ajattelematta mitä elämä olis jos talossa olis tyttö(kin)

Alkuperäinen kirjoittaja reeti:
monet äidit ja naiset ne nimenomaan pitää poikia aina parempina ja nostaa jalustalle, tytöt maan rakoon.
Onhan ne stereotypiat kaikille tuttuja äiti-poika suhteesta....en usko ollenkaan että JOKAINEN äiti haluaa vähintään yhden tytön. Jotkut jopa inhoaa tyttöjä ja sen sitten hyvä ettei Luoja suo sellaisille tyttöjä.

olen huomannut saman. Jotkut on opetettu, että ovat huonompia kuin pojat. säälittää heidät ja heidän tyttölapset. Vai tuleeko tämä inho tyttöjä kohtaan sen vuoksi, kun omia ei ole?

Mä en ainakaan osaa lainkaan kaivata tyttölasta meidän perheeseen, ihanaa olisi vaikka tulisi liuta poikia :) Tietty tytötkin ovat ihan yhtä tervetulleita. Sukupuoli ei merkkaa mulle yhtikäs mitään.

Mä halusin tytön ja sain tytön. Toinen olis voinut olla jompikumpi, ihan sama. Mutta lapsiluku on täynnä jo nyt, että en sitä toista tyttöä enkä sitä ensimmäistä poikaa saa.

Alkuperäinen kirjoittaja reeti:

mulla ihan päinvastasia kokemuksia lähipiiristä. Eräässäkin perheessä esikoispoika oli täyttä ilmaa siitä asti kun heille syntyi tyttö. Asiat ovat näin vieläkin, vaikka ovat jo parikymppisiä molemmat. Tytölle ostetaan kaikkea ja laskut maksetaan puolesta, poika ei saa usein edes synttärilahjaa.

Mä en ymmärrä tuollaista sorsimista, oli se lapsi sitten mitä sukupuolta tahansa.

Mä ainakin olen todella onnellinen ja tyytyväinen pojastani.Tytär tulee jos on tullakseen,mutten koe menettäväni mitään jos ei tule.Mikä ihme teitä vaivaa kun tollasta saatte päähän???!!

Yhteistyössä