Uskotteko muka oikeasti että nainen on tyytyväinen ilman tyttöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Ja näin

Vieras
elättekö te ruusunpunaiset lasit silmillä että luulette että nainen on tyytyväinen oikeasti jos ei ole tyttöä saanut?

Jestas teitä pimpero äitejä.

Kyllähän poikaakin rakastaa mutta se on vissi ja varma että ainakin se 1 tyttö oltava, olisi sitten lisäks vaikka 5 poikaa.

Nainenhan sitä ei uskalla ääneen myöntää, mutta kyllä se on jo geeneissä.

:whistle:

Totta! Allekirjoitin jo edellisessä ketjussa tämän ja isän ajatuksen. nÄinhän se on. Ainakin meille! Onneksi myös molemmat on saaneet toiveensa toteutumaan!

kyllä nainen vaan voi olla tyytyväinen ilman tyttöäkin! Itselläni on kaksi poika ja jos jos joskus vielä kolmannen teemme, toivon hänestäkin poikaa =) Ja tyytyväinen olen :wave:

minä taas en haluaisi tyttöä ollenkaan. poika on jo ja jos saisin valita, seuraavakin olisi poika. taitaa jäädä kakkonen tekemättä, kun tyttöä en halua. kauheita omapäisiä, kiukuttelevia pilkunnussijoita ja hienohelmoja. murkkuiässä KAMALIA. olen siis töissä päiväkodissa ja nähnyt satoja lapsia

En häpeile myöntää että kun esikoista odotin mietin kauhulla sitä jos saankin pojan - ei sillä että poikavauvassa mitään vikaa olisi mutta en itseäni osanut kuvitella pojan äidiksi.Sain tytön ja nyt alan jo pikkuhiljaa lämmetä ajatukselle pojasta jonain päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä taas en haluaisi tyttöä ollenkaan. poika on jo ja jos saisin valita, seuraavakin olisi poika. taitaa jäädä kakkonen tekemättä, kun tyttöä en halua. kauheita omapäisiä, kiukuttelevia pilkunnussijoita ja hienohelmoja. murkkuiässä KAMALIA. olen siis töissä päiväkodissa ja nähnyt satoja lapsia

Ootko sä ollut tollanen vai??? :o

Alkuperäinen kirjoittaja - - :
En häpeile myöntää että kun esikoista odotin mietin kauhulla sitä jos saankin pojan - ei sillä että poikavauvassa mitään vikaa olisi mutta en itseäni osanut kuvitella pojan äidiksi.Sain tytön ja nyt alan jo pikkuhiljaa lämmetä ajatukselle pojasta jonain päivänä.

minä taa skauhulla mietin että jos tuleekin tyttö! onneksi sain pojan. enkä vieläkään lämpene ajatukselle että olisin tytön äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Juu ei. Tytöt on herttasia, ja pojat on... poikia.

pojat on helpompia. tytöt ovat herttaisia vain valokuvissa, todellisuudessa kuin tiikereitä aina tappelemassa, kiusaamassa ja selän takana kuiskuttelemassa. pojat leikkivät helpommin yhdessä. ovat mutkattomia.

Pentu kuin pentu. Molemmista sukupuolista löytyy kiukuttelevia narisijoita. Miks ei niin olisi pentujen kohdalla kun aikuisissakin on molemmissa sukupuolissa niitä hankalia tapauksia?

Minä olin niin onnellinen, kun sain kuulla odottavani lasta, että vallan tyhmyyksissäni unohdin, että pitää haluta tyttöä tai poikaa. Sen ihan lapsen sitten synnytin ja edelleen rakastan sitä enemmän kuin itseäni .Ostan vaatteita sille pienelle ihmeelle sekä tyttöjen, että poikien osastolta. Enkä edelleenkään ole älynnyt korostaa sille pienelle ihmiselle hänen sukupuoltaan, kuten en muidenkaan ihmisten/ lasten.

pojat on helpompia. tytöt ovat herttaisia vain valokuvissa, todellisuudessa kuin tiikereitä aina tappelemassa, kiusaamassa ja selän takana kuiskuttelemassa. pojat leikkivät helpommin yhdessä. ovat mutkattomia.

Pojat on tyttöjä helpompia murrosiässä. Pienistä tyypeistä puhuttaessa tytöt on rauhallisempia kuin pojat. Eivätkä tytöt hakkaa päätä seinään!

Pojat on tyttöjä helpompia murrosiässä. Pienistä tyypeistä puhuttaessa tytöt on rauhallisempia kuin pojat. Eivätkä tytöt hakkaa päätä seinään!

Niin, jos sulkee silmänsä tosiasioilta. Kyllä suurin osa rikoksista (kaahailu, näpistely, ilkivalta, jne...) tehdään poikien toimesta.

Yhteistyössä