uskotteko,että maailmanloppu tulee 21.12 2012?

ev
ei, en usko. niitä maailmanlopun päiviä on tullut tasaisin väliajoin.

joskus se maailma loppuu, mutta en usko että 2012. en usko ennustuksiin jotka on tehty joskus aikojen alussa.
 
vieras
kyllä mä jotenkin niin luulen, en yleensä pelkää mailmanlopunennustuksia eikä ne ole kiinnostaneet. Mut tossa päivämäärässä on jotain mikä saa ihon kananlihalle.
On niin paljon erilaisia, tulvia, myrskyjä, maanjäristyksiä, tulivuorenpurkauksia yms
 
Beep
Alkaa ainakin olemaan tää säätila vähän sellanen, mitä ennustuksessa kerrottiin. Kaikenlaista hurrrjaa.

Ei tarvitse sinä jouluna tehdä jouluvalmisteluita ainakaan. ;)
 
ev
Astrologien mukaan tämä tapahtuu talvipäivän tasauksen aikaan 21.12.2012, mutta matemaattisesti on helppo laskea, että 13. baktun tulee täyteen vasta huhtikuussa 2013. Jotkut ovat vetäneet tästä johtopäätöksen, että mayat olisivat ennustaneet tuolloin tapahtuvaksi maailmanlopun. Luku 13 on kuitenkin mayojen mielestä erittäin hyvä luku, joten nykyiset mayat itse uskovat, että tämä merkitsee mayoille suotuisamman aikakauden alkua, 400 vuoden sorron päättymistä."


pieni lainaus
 
kiiinnostunut
Onko mitään linkkejä tai tietoja mitä raamatut yms profetiat ennustavat lopunajan tapahtumista, säätilanteet yms. ei ole raamattua just käsillä tarkistaakseni.
 
Hurrikaani
Kyllä se tulee. Ennusteet pitäneet paikkansa. Lämpö tilat nousee, myrskyjä, tulvia, katastrofeja kuten suuret maastopalot, lisääntyneet maanjäristykset, tulivuoret, suurpedot kuten karhut hakeutuneet kaupunki alueille, sota lisääntynyt, tuhoeläimet lisääntyneet. Minä uskon. Ja se tulee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Tsunamit, kaatosateet, jäävuorien sulaminen, ihmisten aiheuttama öljysaaste, tulivuorien herääminen, tulvat... onhan näitä lopun ajan merkkejä. Tehkää testamenttinne. Kohta mennään, että rytisee.
Mutta eikö näitä ole aina :eek:?
 
te jotka uskotte: jos teillä on asuntolainaa, kannattaa myydä asunto ja ruveta elämään nämä pari viimeistä vuotta oikein ilosesti. asunnon hinta miinus kahden vuoden vuokrat, siinähän jää kivasti lapaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
te jotka uskotte: jos teillä on asuntolainaa, kannattaa myydä asunto ja ruveta elämään nämä pari viimeistä vuotta oikein ilosesti. asunnon hinta miinus kahden vuoden vuokrat, siinähän jää kivasti lapaan.
Kahden vuoden vuokra? Ei matkustellessa vuokraa kannata maksaa.

 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en usko, paljon hienompi päivä olisi 20.12.2012
Totta 20.12.2010 olis paljon parempi päivä kun 21.12.2012.

Ja ei, en usko. Aion tuollon valmistella joulua, kinkku varmaankin jo ostettu ja leivon jotain viimeisiä juttuja. Miten koko maailma vois loppua samana päivänä, ufot hyökkää ja räjäyttää maapallon vai miten on tarkoitis käydä että me kaikki maailman ihmiset kuoltais samana päivänä???

 

Yhteistyössä