Uskotteko, että Pekka Haaviston ja Nexar Floresin liitto on rakkaussuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Kuka presidenttiehdokas Pekka Haaviston perhettä oikein elättää? - Viihdeuutiset - 7 päivää

Ikäeroa parikymmentä vuotta. Nexar komea ja Pekka jo tuollainen harmaantunut, josta iän huomaa. Kuvissa näyttävät ihan kuin isältä ja (adoptio)pojalta.

Pekan tulot 100 000 euroa, Nexarin reilut 4 000 euroa vuodessa. Uskotteko, että tuo nuori komea mies köyhästä maasta olisi Pekan kanssa jos Pekalla ei olisi rahaa?

haavisto_j100111PP_vi.jpg

1025210.jpg

[QUOTE="vieras";24998802]Onhan noi olleet yhdessä jo vuosia. Mitä ajattelet vaikkapa Saulin ja Jennin suhteesta? Tai Paavon ja Päivin?[/QUOTE]

Päivi ja Paavo sekä Sauli ja Jenni eroaa siinä mielessä, että tapasivat kun nuorempi osapuoli oli noin 30-vuotias ja nuoremmalla on ollut myös koko ajan omat tulot eikä ole eletty pelkästään puolison rahapussilla. Tietenkin on myös se eroa, ettei Päivi tai Jenni ole kotoisin köyhästä maasta.

Mielestäni he vaikuttavat varsin luonnolliselta parilta. Ja tosiaan ovat pitkään olleet yhdessä. Kyllä monella ulkomaalaisella, joka Suomeen muuttanut rakkauden perässä, voi olla samanlainen ongelma. Eli töitä ei helposti löydy, pienet tulot ja se toinen osapuoli "elättää". Ei siinä ole kuitenkaan välttämättä rakkauden puutteesta kyse.

Mielestäni he vaikuttavat varsin luonnolliselta parilta. Ja tosiaan ovat pitkään olleet yhdessä. Kyllä monella ulkomaalaisella, joka Suomeen muuttanut rakkauden perässä, voi olla samanlainen ongelma. Eli töitä ei helposti löydy, pienet tulot ja se toinen osapuoli "elättää". Ei siinä ole kuitenkaan välttämättä rakkauden puutteesta kyse.

Näin juuri. Vuosia kestänyt liitto kertoo jo oman tarinansa. Ja en ollenkaan ymmärrä ap:n näkemystä, etteikö Haavisto voisi olla ulkoisilta avuiltaan(kin) rakastettava - hänhän on charmikas, älykäs ja kiltin oloinen. Mitä vielä voisi toivoa? Ai niin, että olisi hetero. ;)

[QUOTE="vieras";24998967]Millainen tuloero Saulilla ja Jennillä on? Millainen ikäero heillä on? Onkohan heillä rakkausliitto?[/QUOTE]

Ikäeroa 29 vuotta ja Paavon ja Päivin ikäero on 26 vuotta. On kyllä ison ikäeron presidenttiehdokaspareja. :x

Emt, mut mikä tän ex-ministerin ja presidenttiehdokkaan koulutus on? Wikipedian mukaan on ylioppilas - onko sillä kuitenkin jtn yo-opintoja suoritettu, kenties gradua vaille maisteri tai edes lähes? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24999011:
Mitä merkitystä sillä on ko. duunin kannalta?
Mitä merkitystä sillä on sinulle?

Ei minulle olekaan merkitystä, kunhan nyt vain totesin. Myönnän olevani ahdasmielinen isoa ikäeroa kohtaan.

Yhdessä ovat olleet jo pienen ikuisuuden, ja minusta he ovat sympaattinen pari. Eiköhän suhde pohjaudu ihan oikeille syille.

Miksi ap sinua aika usein kiinnostaa muiden parisuhteet? Siksikö, kun itselläsi ei ole sellaista koskaan ollut?

Emt, mut mikä tän ex-ministerin ja presidenttiehdokkaan koulutus on? Wikipedian mukaan on ylioppilas - onko sillä kuitenkin jtn yo-opintoja suoritettu, kenties gradua vaille maisteri tai edes lähes? :O

CV
Haaviston cv. Ei opinnoista mitään, eli lienee hänen arka paikkansa. Tosin muu kokemus näyttäisi varsin vakuuttavalta, eikä kukaan kiistä hänen poliittisia saavutuksiaan.

Yhdessä ovat olleet jo pienen ikuisuuden, ja minusta he ovat sympaattinen pari. Eiköhän suhde pohjaudu ihan oikeille syille.

Miksi ap sinua aika usein kiinnostaa muiden parisuhteet? Siksikö, kun itselläsi ei ole sellaista koskaan ollut?

Minä en ole koskaan ollutkaan yksin, en osaa kaivata mitään parisuhdetta, kun tosiaan yksin en ole koskaan ollut. Jos joskus perheen perustan niin minulle sopisi ihan hyvin sellainen, että asun yksinäni lasten kanssa. Mutta seuraan kyllä paljon uutisia ja aina välillä osa uutisista on sellaisia, että tulee enemmän niitä pohdittua.

Kaunis pari, eikä millään muotoa näytä isältä ja pojalta. Uskon rakkausavioliittoon. Haavisto on fiksu ja miellyttävä (olen nähnyt livenä), jonka tuskin tarvitsee rahaa houkutellakseen ketään kumppanikseen.

Ja mitä tulee tuohon kiinnostukseen niin uskoisin, että monia kiinnostaa nämä asiat paljon minua enemmän. Onhan esimerkiksi MeNaiset-lehti täynnä parisuhdehaastatteluja ja jos oikein muistan niin taitaa olla kyseinen lehti Suomen suosituin naistenlehti.

Minä en ole koskaan ollutkaan yksin, en osaa kaivata mitään parisuhdetta, kun tosiaan yksin en ole koskaan ollut. Jos joskus perheen perustan niin minulle sopisi ihan hyvin sellainen, että asun yksinäni lasten kanssa. Mutta seuraan kyllä paljon uutisia ja aina välillä osa uutisista on sellaisia, että tulee enemmän niitä pohdittua.

etkös sä ole kokoajan yksin,kun sun mies asuu ihan muualla?kuinka usein näette vuodessa ja miten pitkiä aikoja?kyllä mä koen,että parisuhteessa ollessa asutaan jos nyt ei heti saman katon alla,niin ainakin samassa maassa :)

etkös sä ole kokoajan yksin,kun sun mies asuu ihan muualla?kuinka usein näette vuodessa ja miten pitkiä aikoja?kyllä mä koen,että parisuhteessa ollessa asutaan jos nyt ei heti saman katon alla,niin ainakin samassa maassa :)

Minulla on kaksoissisko niin en ole ollut oikeastaan koskaan yksin. Nyt tosin asun yksin, mutta 20-vuotiaaksi asti olimme samassa asunnossa ja aiemmin myös samassa huoneessa. Yksinoloa ei ole elämässäni juurikaan ollut. Senkään vuoksi en osaa kaivata mitään parisuhdetta niin kuin varmaan useimmat muut ihmiset. Selllainenhan on minulla tavallaan olllut jo ihan alusta asti ja on edelleenkin.

Toiseen kysymykseen vastaus niin näimme viimeksi 2,5 kk sitten. Nyt en sitten seuraavasta tapaamisesta vielä tiedä. Pitäisi nyt ensin jaksaa saada yksi juttu valmiiksi niin voisi miettiä enemmän.

Jotenkin kuulostaa, että sinun nyt viimeksi pitäisi kommentoida hieman epätyypillisiä parisuhteita. Molemmilla ulkomainen puoliso, Haavisto on homoseksuaali ja vanhempi miestään, sinä et asu samassa paikassa ja harrasta seksiä. Voisiko kysyä sitten, että mihin teidän liittonne perustuu, jos koet että Haaviston suhde on jotenkin erikoinen (ei kyllä ole yhtään)?

Yhteistyössä