Uskotteko, että miesten kalujen koko on normaalisti useimmiten 13,7cm pituus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli normaalin ja keskimääräisen suomalaisen miehen kalu ei todellakaan ole 18cm tai 20cm kuten täällä usein näkee. Se yksi ketju jossa monen miehellä oli kaksi kämmentä ja terska jäi ylitse, tekee jotain 22cm että sellaista ei tod ole kellään.

Mutta uskotteko että normi on alle 14cm?

Sehän riittää :) Emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm, ja vaikka emätin venyykin yhdynnässä, niin silti tavanomaisen mittainen penis näyttää hyvinkin riittävän molemminpuolisen nautinnon kannalta.

Niin mä ihmettelen ihan suunnattomasti sitä että mikä meriitti se tuntuu olevan täällä oleville naisille et "mun miehen kikkeli onkin vähintään 22cm NAM!!". Kun oikeesti keskimäärin ne ei ole tuon kokoisia. Toiseksi miksi se on naiselle joku ylpeyden aihe?! En mä ainakaan millään tavoin edes nauti tuon kokoisesta eikä miehen peniksen pituudella ole mitään tekemistä mun kanssa. Jos naiset haluisi tehdä toisiaan kateelliseksi niin kannattaisi enemmin kehuskella suuseksitaidoilla tai suutelutaidoilla tai kestävyydellä tai sorminäppäryydellä tai millä tahansa muulla mikä nyt oikeesti vaatii mieheltä jotain taitoa.

hmm... jotenkin en usko. Omalla otannalla uskon sen olevan pidempi. Mutta en ole koskaan ollutkaan pullukan kanssa, niillähän se vehje kai katoaa rasvan sekaan (?). Lihavia alkaa olla enemmän ja enemmän.

Uskon että se on noin. Saisikohan nyt miehet mielenrauhan peniskateudestaan kun kerron että tuo 13.7 voisi olla keskimitta myös minun kokemukseni mukaan. Tosin en ole miesten kaluja mittaillut kuin parilta innokkaalta jotka sitä vaativat.

[QUOTE="kokenut";29068612]Suurin osa on ollut juuri tuota 14 cm luokkaa. Eli tottahan tuo on. Toki niitä molempia ääripäitä on myös vastaan tullut, mutta harvemmassa ovat.[/QUOTE]

Torillako se tuli vastaan?

Yhteistyössä