Uskotteko astrologiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bleecker

Jäsen
20.01.2007
925
0
16
Tuon toisen ketjun " Uskotteko selvännäkijöihin" innoittamana kysyisin, uskotteko astrologiaan? En nyt tarkoita esim. Seiskan "hömppäastrologiapalstaan", vaan sellaisiin, jotka ovat tehneet teille esimerkiksi astrologisen syntymäkarttasi..

Itse en ole aiemmin uskonut näihin, mutta mulle tehtiin nelisen vuotta sitten tällainen astrologinen syntymäkartta ja luin tuossa jokin aika sitten sitä ja mietin, pitävätkö asiat paikkansa.. Ja kyllä, näitä asioita on toteutunut, vaikka heti en olekaan osannut yhdistää asioita tiettyyn tapahtumiin..

Kyllä uskon, juuri noihin syntymäkarttoihin ja sitten ihan luonnehoroskooppeihin myös. Kyllä eri merkit tunnistaa aika äkkiä, jos yhtään perehtyy niiden luonnekuvauksiin.
Kuten tiedät. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kyllä uskon, juuri noihin syntymäkarttoihin ja sitten ihan luonnehoroskooppeihin myös. Kyllä eri merkit tunnistaa aika äkkiä, jos yhtään perehtyy niiden luonnekuvauksiin.
Kuten tiedät. B)

Juu tiedän, on tullut hyvin selväksi viime aikoina =)

Uskon sen verran, että skorpionin kuvaus pitää paikkaansa :D

Olet ovela liikeasioissa, eikä sinuun voi niissäkään luottaa.
Pääset huipulle, koska olet täysin kylmäverinen taktikko.
Olet hyvin seksuaalinen, joten aloitat masturboinnin jo tarhassa.
Aikuisena sinua kiihottavat erityisesti muiden puolisot.
Useimmat Skorpionit ammutaan sänkyyn (ei omaan).
Skorpioneille on kehittynyt varsin voimakas intuitio, joten ne saattavat yhdellä vilkaisulla havaita keneltä ne saavat mahdollisimman primitiivistä seksiä lähimmän vartin aikana.
109% Skorpioneista käyttää sikana hyväkseen tätä lahjaa.
Monet Skorpionien seksuaalisen himon kohteeksi joutuneet miettivät vielä vanhainkodissakin, että mikä heihin oikein iski?
Mikäli muisto palautuu elävänä mieleen, hiippailee tällainen vanhus vielä viimeisillä voimillaan onanoimaan vanhainkodin paskahuusiin.

Onnenkapine: 9 mm luoti (käyttämätön)
Onnennumero: 69
Onnenväri: Makuuhuoneen valo
Motto: "Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa"
Auto: Chevy Van plyysisisustuksella

http://www.netikka.net/knuutti/Hupijutut/horrorskooppi.htm

Olen luonnoltani skeptikko ja epäilen tälläisiä asoita (ja paljon muutakin uskon varaista :D ) mutta mulle on tehty syntymäkartan mukainen luonneanalyysi ja oikeastaan pelottavan paljon se pitää paikkansa.

T. Aurinko-Oinas, nouseva Jousimies, kuu Leijonassa